کد خبر: 11496
A
"دیده بان ایران" گزارش می دهد:

خاطراتی که تندروها را آشفته می‌کرد/ وقتی فرمانده سپاه، صحت نقل قول هاشمی از حضرت امام را تایید کرد

خاطرات و نقل قول‌های آیت‌الله هاشمی از حضرت امام(ره) در این اواخر، خار چشم تندروها شده بود؛ هنوز ماجرای خاطره هاشمی از موافقت حضرت امام(ره) با حذف شعار مرگ بر آمریکا در اذهان زنده است

خاطراتی که تندروها را آشفته می‌کرد/ وقتی فرمانده سپاه، صحت نقل قول هاشمی از حضرت امام را تایید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به حق مخزن اسرار انقلاب نامیده‌اند؛ مجاهد نستوهی که از نخستین روزهای نهضت حضرت امام(ره) در کنار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود و در روزهای سخت و عُسرت با یاری و معاضدت خود کشتی انقلاب را به ساحل امن می‌رساند؛ مردی که بواسطه نزدیکی‌اش به بیت امام از دغدغه‌ها و نگرانی‌های این رهبر الهی بیش از همه انقلابیون آگاه بود؛ چه رازهایی که او در سینه داشت؛ رازهایی که با خود بُرد و مکتوم ماند؛ نااهلانِ انقلابی نما در این اواخر زنجیر پاره کرده بودند و جاهلانه به محرم اسرار امام(ره) می‌تاختند؛ برای هر سخن و نقل قول و خاطره آیت‌الله فریادشان به هوا برمی‌خواست و در مقام انکار برمی‌آمدند؛ آنهایی که در عصر استبداد لجام گسیخته طاغوتی مبارزه را به بهانه‌های واهی تحریم کرده بودند، در این اواخر با تعریض و کنایه، یار دیرین امام را می‌نواختند!  

خاطرات و نقل قول‌های آیت‌الله هاشمی از حضرت امام(ره) در این اواخر، خار چشم تندروها شده بود؛ هنوز ماجرای خاطره هاشمی از موافقت حضرت امام(ره) با حذف شعار مرگ بر آمریکا در اذهان زنده است؛ خاطره‌ای که هنوز کلام آن از زبان آیت‌الله منعقد نشده بود، تندروها را برانگیخت و توپخانه رسانه‌ای آنها را شعله ور ساخت؛ آسمان و ریسمان بافتند که این خاطره تحریف شده است؛ واعجبا از استدلال‌های تهی از عقلانیت دلواپسان؛ می‌گفتند چون حضرت امام در فلان جا نسبت به آمریکا فلان موضع را گرفته بنابراین خاطره نقل شده از جانب هاشمی دروغ است! سخیف‌تر از این استدلال در طول تاریخ تعقل بشریت موجود نیست؛ کیهان، فارس، تسنیم، وطن‌امروز و سایر رسانه‌های هزار میلیاردی تندروها از بام تا شام از این قبیل اباطیل و اراجیف را سر هم می‌کردند.

تندروها، موسسه حفظ و نشر آثار امام را هم مورد هجمه قرار می دادند که چرا هاشمی را به سبب تحریف سخنان امام(ره) مواخذه نمی‌کند! زمانی هم که موسسه مزبور در مقام دفاع برمی آمد و اسنادِ موید خاطرات هاشمی را منتشر می کرد، تندروها برمی آشفتند که این موسسه و اسناد آن هم باطل است!

در همین ماجرای مبنی بر«موافقت حضرت امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا در رسانه‌های دولتی» که در سال 92 از زبان آیت‌الله هاشمی مطرح شد، وقتی موسسه حفظ و نشر آثار امام از موجود بودن اسنادِ موید آن خبر داد، تندروها در قبال این اعلام آمادگی، سکوت کردند و حتی از ضرورت تشکیل کمیته‌ای برای صیانت از اندیشه‌های امام سخن گفتند و همین کار را هم کردند.

 در همان مقطع زمانی که افراطیون بصورت همه جانبه به تخریب و تخطئه آیت الله هاشمی و خاطراتش مشغول بودند، محسن رفیق‌دوست در یک محفل حزبی گفت:زمانی که من به سمت وزارت رسیدم، ساختمان لانه جاسوسی در اختیار سپاه بود. من در این زمان نزد امام خمینی (ره) رفتم و از ایشان اجازه خواستم که وزارتخانه را در محل سفارت سابق آمریکا تشکیل بدهم که ایشان در پاسخ به من گفت «آنجا مال آمریکاست، مگر قرار است ما هزار سال با آمریکا ارتباط نداشته باشیم؟»

گزارش از نیما صداقت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر