کد خبر: 114970
A

توصیه پناهیان به مجلس انقلابی: به وزیر بهداشتی که به طب سنتی اعتقادی ندارد رای ندهید/FILM

حجت الاسلام علیرضا پناهیان فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی با اشاره به وعده های دولت رئیسی گفت: بسیاری از افرادی که در طب سنتی فعالیت می کنند می گویند به داروهای ما مجوز نمی دهند در این کشور مافیای دارو وجود دارد. بیشتر از ۵۰۰ نفر محقق طب سنتی می گویند ما برای درمان کرونا دارو تهیه کرده ایم، من خدمت وزیر فعلی بهداشت آقای نمکی هم دو سال پیش در ابتدای کرونا گفتم، ایشان هم گفت "من طب سنتی را قبول دارم و در درمان کرونا بکار می گیرم اما اجازه نمی دهند" حجت الاسلام پناهیان خاطر نشان کرد: وزیر جدید بهداشت در دولت آینده هم باید به طب سنتی اعتقاد داشته باشد ‌و گرنه مجلس نباید به او رای دهد.

توصیه پناهیان به مجلس انقلابی: به وزیر بهداشتی که به طب سنتی اعتقادی ندارد رای ندهید/FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین پناهیان خطیب معروف و نظریه پرداز نیروهای انقلاب که از افراد شاخص نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی محسوب می شود؛ از وزیر جدبد خواست مطابق وعده های داده شده دولت جدید به طب سنتی توجه کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام پناهیان گفت: بعضی اطبا که در طب سنتی کار کرده اند؛ می گویند یک هم گرایی میان تحصیلکردگان طب جدید هست که اجازه نمی دهند "طب سنتی" رشد کند. من همین سوال را از  وزیر جدید بهداشت که قرار است از مجلس رای اعتماد بگیرد دارم. آیا به طب سنتی اعتقاد دارید؟

حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد؛ مجلس هم نباید به کسی که اعتقادی به سنتی ندارد رای بدهد. 

فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی خاطر نشان کرد؛ بسیاری از افرادی که در طب سنتی فعالیت می کنند می گویند به داروهای ما مجوز نمی دهند در این کشور مافیای دارو وجود دارد. بیشتر از ۵۰۰ نفر محقق طب سنتی می گویند ما برای درمان کرونا دارو تهیه کرده ایم، من خدمت وزیر فعلی بهداشت آقای نمکی هم دو سال پیش در ابتدای کرونا گفتم، ایشان هم گفت "من طب سنتی را قبول دارم و در درمان کرونا بکار می گیرم اما اجازه نمی دهند" 

حجت الاسلام پناهیان خاطر نشان کرد: وزیر جدید بهداشت در دولت آینده هم باید به طب سنتی اعتقاد داشته باشد ‌و گرنه مجلس نباید به او رای دهد./سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر