کد خبر: 115043
A

پلیس راه: ثبت و جریمه ۵۰۰ هزار تخلف تردد از یکشنبه تا امروز

رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه کشور از ثبت حدود ۵۰۰ هزار مورد تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک های غیربومی با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور از یکشنبه تا کنون خبر داد.

پلیس راه: ثبت و جریمه ۵۰۰ هزار تخلف تردد از یکشنبه تا امروز

به گزارش سایت دیده بان ایران: رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه کشور از ثبت حدود ۵۰۰ هزار مورد تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک های غیربومی با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور از یکشنبه تا کنون خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا منع تردد بین استانی در سطح کشور از ساعت ۱۲ روز یکشنبه اجرا شد و این طرح کماکان تا پنجم شهریور یعنی جمعه آینده ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تخلفات مربوط به این طرح هم در ارتباط با حوزه تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد و هم تردد بین استانی با پلاک‌های غیر مجاز بود.

وی درباره تعداد تخلفات ثبت شده از یکشنبه هفته گذشته تا کنون همزمان با آغاز طرح منع تردد سراسری در کشور، افزود: بر این مبنا مجموع کل تخلفات هم در حوزه تردد شبانه غیر مجاز و هم در ارتباط با محدوده شهرهای قرمز حدود ۵۰۰ هزار تخلف تردد شبانه و بین استانی با پلاک‌های غیر بومی توسط دوربین‌های ثبت تخلف مکانیزه و همچنین تیم‌های گشتی ثبت شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر