کد خبر: 115058
A

نماینده مجلس: مشکل کابینه رئیسی این است که به ظرفیت بانوان توجه نکرده است

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن موافقت با سید جواد ساداتی نژاد، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از عدم استفاده از ظرفیت بانوان در کابینه سید ابراهیم رئیسی انتقاد کرد.

نماینده مجلس: مشکل کابینه رئیسی این است که به ظرفیت بانوان توجه نکرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ معین الدین سعیدی در خصوص وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم اظهار کرد: با توجه به شناختی که سید جواد ساداتی نژاد نسبت به حوزه کشاورزی و امنیت غذایی کشور دارند، به نظرم ایشان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی است. ایشان فعالیت‌های شبانه روزی در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس داشتند. امیدوارم انتخاب ایشان در این شرایط پیچیده اقتصادی کشور، یک نقطه قوت برای کابینه آقای رئیسی باشد.

نماینده مردم چابهار در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی، دامداری و محیط زیستی کشور گفت: ما در حال حاضر با بازار متلاطم نهاده‌های دامی، اراضی ملی متعلق به مردم، مشکلات بازار مرغ و گوشت، تورم بالا در فراورده‌های کشاورزی، مشکلات خرید تضمینی کالاها و… مواجه هستیم. شرایط ما بسیار سخت است و از سید جواد ساداتی‌نژاد انتظار معجزه در کوتاه مدت نداریم. در عین حال با توجه به همکاری مجلس با ایشان به نظر می‌رسد که ایشان می‌توانند مفید واقع شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم گفت: البته رفتن آقای ساداتی نژاد از مجلس بار کارشناسی کمیسیون در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی را کم یا دچار چالش می‌کند، به طور کلی اما حضور ایشان در رأس هرم اجرایی می تواند گام بلندی در شاخص‌های کشاورزی باشد.

سعیدی در پایان در انتقادی از ترکیب کابینه سید ابراهیم رئیسی گفت: به نظرم مشکل کابینه این است که به ظرفیت بانوان در کشور توجه نشده است، این موضوع نقد بنده به کابینه آقای رئیسی است.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر