کد خبر: 115062
A

آیت الله تبریزیان: دلیل اصلی مرگ و میر بیماران کرونایی "دق کردن" آنها است!

کانال اطلاع رسانی «آیت الله عباس تبریزیان» که تاکنون اظهارات جنجالی بسیاری درباره طب سنتی و نوع برخورد با ویروس کرونا مطرح کرده است در تازه ترین آن با انتشار مطلبی تحت عنوان "بررسی علل اصلی مرگ و میرهای به ظاهر کرونایی" نوشت: کرونا یک فریب محض است.

آیت الله تبریزیان: دلیل اصلی مرگ و میر بیماران کرونایی "دق کردن" آنها است!

به گزارش دیده بان ایران؛ کانال اطلاع رسانی «آیت الله عباس تبریزیان» که تاکنون اظهارات جنجالی بسیاری درباره طب سنتی و نوع برخورد با ویروس کرونا مطرح کرده است در تازه ترین آن با انتشار مطلبی تحت عنوان "بررسی علل اصلی مرگ و میرهای به ظاهر کرونایی" نوشت: کرونا یک فریب محض است.

طبق اعتراف صریح بسیاری از پزشکان و مسئولین بیمارستان ها، علل قطعی مرگ و میر های کرونایی را باید در موارد زیر جستجو کرد نه خود "کرونا"

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ آیت الله تبریزیان با طرح این سوال که علل اصلی مرگ و میر متهمان به کرونا چیست؟ نوشت: «ممنوع الملاقات شدن بیمار و حذف همراه بیمار» دق مرگ شدن بیمار و نرسیدن صدای اعتراض بیمار/ «تغذیه ناسالم بیمارستانی»/«عدم رسیدگی مناسب به بیمار و فرسودگی کادر درمان» از دلایل اصلی مرگ و میر بیماران کرونایی است.

همچنین «بیوتروریسم غذایی، هوایی، دارویی، رادیویی و...»/ «توصیه به مصرف زیاد آب و ایجاد خلط سنگین و سردی»/ «نحوه غلط بستری بیمار: "پنومونی ریوی"»(خواباندن به پشت)/ فضای آلوده بیمارستان «ضدعفونی سطوح با وایتکس  و آب ژاول» از دیگر دلایل است./ سایت دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر