کد خبر: 115118
A

حسن روشن: همسر «قائدی» باید او را کنترل کند

حسن روشن در خصوص خوشگذارنی های مهدی قایدی در امارات واکنش نشان داد.

حسن روشن: همسر «قائدی» باید او را کنترل کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن روشن در خصوص وضعیت نقل و انتقالات، مدیرعامل استقلال و مهدی قایدی مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

* با این شرایط تیم امید را باید به مسابقات بفرستند، بعد هم چند بازی به میدان بروند و وقتی به مشکل خوردند هوادار از خجالتشان در می آید.

* استقلال تیم معمولی نیست و مردم از مدیران و مربی و بازیکنش انتظار دارند. ما مدیرعامل باشگاه را سالی یکبار هم نمی دیدیم. مگر اینکه پرسپولیس را می بردیم و برای تبریک یک بار در محل تمرین شرکت می کرد. الان مدیران عامل پشت در خانه بازیکن می ایستند که او به باشگاه دیگر نرود. مدیرعامل باشگاه باید نفر آخری باشد که قرارداد را امضا کند.

* اگر مدیرعامل به امارات رفته شاید قصدش خرید خانه در آنجا بوده است چون بی دلیل به کسی در آنجا ویزا نمی دهند. وقتی مددی راهی امارات شده حتما یک باشگاه باید برایش ویزا گرفته باشد. برای دریافت این ویزا هم از قبل اقدام شده است. ممکن است مجیدی کارها را هماهنگ کرده و بعد مددی به آنجا رفته است.

*در خصوص رفتارهای مهدی قایدی و تصاویری که از خوشگذرانی های او در امارات پخش می شود باید بگویم که من به قایدی توصیه هایم را کردم و حتی مدتی پیش گفتم که ازدواج کند که گفت این کار را کرده است. طبیعتا همسر قائدی باید او را اداره و حواشی او را کنترل کند، ضمن آنکه باشگاه استقلال هم باید به قائدی سخت بگیرد. به قائدی گفتم شماره ۱۰ را بپوشد ولی او باید یک مقدار در رفتار بیرون زمین هم شماره ۱۰ باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر