کد خبر: 115152
A

آصفری: چند نفر از وزرای پیشنهادی رئیسی سوابق خوب و قابل قبولی ندارند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: بنده احتمال می‌دهم که یک یا دو نفر از افرادی که رئیس‌جمهور برای کابینه سیزدهم به مجلس معرفی کرده است، نتوانند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرند.

آصفری: چند نفر از وزرای پیشنهادی رئیسی سوابق خوب و قابل قبولی ندارند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدحسن آصفری در ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، گفت: کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور متشکل از افرادی توانمند و انقلابی است و توقع ما این است که در صورت رأی آوردن، روحیه انقلابی و مردم‌داری خود را حفظ کنند.

 

وی بیان کرد: البته بنده احتمال می‌دهم که یک یا دو نفر از افرادی که رئیس‌جمهور برای کابینه سیزدهم به مجلس معرفی کرده است، نتوانند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: چند نفر از وزرای پیشنهادی دولت سوابق خوب و قابل قبولی ندارند و انتظار داشتیم که برای این وزارتخانه‌ها هم افرادی با کارنامه و سابقه بهتر به مجلس ارائه می‌شد.

 
 

آصفری تصریح کرد: البته نمی‌توان در این زمینه با قاطعیت نظر داد و باید وزرای پیشنهادی دولت در صحن مجلس حضور یابند، کارنامه خود را ارائه دهند و سپس می‌توان نظر نهایی را درباره آنان داد.

 

 

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی تیم اقتصادی دولت، گفت: مهم‌ترین مسئله در حوزه اقتصادی، هماهنگی تیم اقتصادی دولت است و یک وزیر به تنهایی نمی‌تواند کاری در عرصه اقتصادی انجام دهد.

 

نماینده مردم اراک در مجلس تاکید کرد: در صورتی که هماهنگی لازم بین رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی و دولتمردان دیگری که در بخش اقتصادی کار می‌کنند وجود داشته باشد، مشکلات اقتصادی کشور حل و فصل می‌شود./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر