کد خبر: 115408
A

تفتیش منزل فقیهی توسط حفاظت قوه قضائیه

نیروهای امنیتی وابسته به قوه قضائیه صبح امروز به منزل محمدرضا فقیهی، وکیل دادگستری که چند روزی است در بازداشت به سر می‌برد، رفته‌اند و ضمن تفتیش منزل، وسایلی را نیز با خود برده‌اند.

تفتیش منزل فقیهی توسط حفاظت قوه قضائیه

به گزارش دیده بان ایران؛ آذر منصوری، فعال سیاسی در کلاب خبرپارتی عنوان کرد که" امروز از طرف حفاظت قوه قضائیه به منزل محمدرضا فقیهی، وکیل دادگستری که چند روزی است در بازداشت به سر می‌برد، رفته‌اند و ضمن تفتیش منزل، وسایلی را نیز با خود برده‌اند.

سعید خلیلی، وکیل دادگستری در این خصوص در حساب شخصی خود نوشته است: «امروز صبح به درخواست خانواده همکار گرامی آقای فقیهی و برای اعلام وکالت به دادسرای اوین مراجعه کردم، از جلوی درب ورودی گفتند نه وکیل می پذیریم و نه با وثیقه آزاد می کنیم. در راه بازگشت خبردار شدم که مامورین به خانه ایشان یورش برده و در حال بازرسی منزل ایشان هستند.»

گفتنی است روز شنبه ۲۳ مردادماه آقای فقیهی به همراه ۸ تن از وکلا و فعالان مدنی از جمله آرش کیخسروی، مصطفی نیلی، مهدی محمودیان، محمدهادی عرفانیان کاسب، مریم افرافراز و لیلا حیدری در جریان برگزاری جلسه ای در دفتر انجمن حمایت از حقوق شهروندی در تهران بازداشت شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر