کد خبر: 115437
A

راستینه: سجادی توانایی اداره ورزش را ندارد

رییس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد گذشته سجادی نشان می‌دهد که او توانایی اداره ورزش را ندارد.

راستینه: سجادی توانایی اداره ورزش را ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد راستینه در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی از قهرمانان ورزش است، بسیاری خواسته‌اند که در مقام موافق و بسیاری درخواست کرده که در مقام مخالف صحبت کنم.

وی ادامه داد: من در طول یکسال گذشته ارتباط مستمر با وزارت ورزش داشتم، آقای سجادی برنامه تحولی ندارد و برنامه‌های چهار سال وزارت ورزش را ارائه کرده است. او توانایی اداره ورزش را نداشت که سوابق قبلی‌اش هم این را نشان می‌دهد.

راستینه توضیح داد: زمانی سجادی معاونت ورزش را برعهده داشت که عملکردش باعث تعلیق بسیاری از فدراسیون‌ها شد تا جایی که ورزش کشور در معرض تعلیق قرار گرفت که اگر وساطت‌های آقای جلیلی نبود المپیک را از دست داده بودیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات جوانان اظهار کرد: تاکنون در تمامی دولت‌های اصلاحات سیاسی‌ترین افراد را بر ورزش گذاشتند که در بزنگاه انتخابات پایگاه اجتماعی را به نفع دولت اصلاحات درآورند، حال این‌که ما در عرصه جوانان به فردی شجاع و توانمند نیاز داریم که بتواند تحولاتی در این عرصه ایجاد کند که چنین ویژگی‌هایی در سجادی دیده نمی‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر