کد خبر: 115540
A

حسینعلی امیری: از اینکه مجلس برای دولت سنگ تمام گذاشت تشکر می کنم

معاون پارلمانی رییس جمهور سابق گفت: رای بالای مجلس به کابینه بسیار معنا داشت و عزم مجلس برای همکاری با دولت را نشان داد.

حسینعلی امیری: از اینکه مجلس برای دولت سنگ تمام گذاشت تشکر می کنم

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی امیری در جلسه معارفه محمد حسینی به عنوان معاون پارلمانی دولت سیزدهم در دفتر این معاونت اظهار کرد: ابتدا تبریک عرض می کنم خدمت برادر عزیز و ارجمند جناب دکتر حسینی که ارادت من به ایشان از سال‌های طولانی بوده است. خوشحالم جناب آقای رئیس جمهور کسی را در این سمت قرار دادند که سابقه اجرایی و علمی بالایی دارند. خدمت وزاری دولت سیزدهم هم تبریک عرض می کنم . مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل کرد و نمایندگان هر سوالی داشتند را پرسیدند و وزرای محترم پاسخ دادند در آخر با رای و نظر بالایی کابینه را تایید صلاحیت کردند.

وی ادامه داد: این رای بالا بسیار می تواند معنا داشته باشد و عزم مجلس برای همکاری با دولت را نشان می دهد.

وی با ارائه توضیحاتی درباره جایگاه مجلس گفت: هرگاه دولت و مجلس باهم همگام و همدل باشند و درک مشترکی از مسائل کشور داشته باشند، به تجربه ثابت شده کارها خوب پیش رفته است.

وی سپس خاطرنشان کرد: مجلس برای دولت سنگ تمام گذاشت و این موضوع جای تشکر دارد. به جناب دکتر حسنی هم باید خدا قوت گفت که همان روز اول در شرایطی کار خود را آغاز کردند که مجلس در حال رسیدگی به کابینه بود.

امیری سپس گفت: من خدمت جناب آقای حسینی عرض کردم با کمال میل و نهایت صداقت هر کمکی از من بر بیاید انجام خواهم داد. من در دولت در حضور آقای رئیس جمهور هم اعلام کردم همه ما آماده هستیم که به دولت کمک کنیم ./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر