کد خبر: 115610
A

روزنامه کیهان خطاب به رسانه های اصلاح طلب: چرا خبرهای رئیسی را گسترده پوشش نمی دهید؟

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:روزنامه‌هایی مثل اعتماد، آرمان، شرق، آفتاب یزد و... یا کلاً هیچ تیتر و عکسی از حضور دولتمردان در میان مردم خوزستان و رسیدگی به مشکلات آنها در صفحه اول خود درج نکردند و یا به درج یک تیتر بسیار ریز بسنده کردند.

روزنامه کیهان خطاب به رسانه های اصلاح طلب: چرا خبرهای رئیسی را گسترده پوشش نمی دهید؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:روزنامه‌هایی مثل اعتماد، آرمان، شرق، آفتاب یزد و... یا کلاً هیچ تیتر و عکسی از حضور دولتمردان در میان مردم خوزستان و رسیدگی به مشکلات آنها در صفحه اول خود درج نکردند و یا به درج یک تیتر بسیار ریز بسنده کردند.

این اقدام غیرحرفه‌ای در حالی است که رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان و چاره‌جویی برای آنها بلافاصله پس از تشکیل دولت جدید، حائز اهمیت خبری بسیار بالایی است. اما گویا برای نشریات زنجیره‌ای، اخبار خوزستان و سایر مناطق صرفاً وقتی مهم است و باید در صفحه اول این نشریات به شکل برجسته منعکس شود که مدیران به مشکلات رسیدگی نکنند و در اثر انباشت آنها و نارضایتی مردم، التهابات سیاسی اتفاق بیفتد و دشمنان روی امواج بی‌کفایتی برخی مدیران اسکی بروند.


جالب اینکه روزنامه شرق به موازات سانسور مطلق سفر آقای رئیسی و هیئت همراه در صفحه اول خود، در سرمقاله‌ای نوشت: «بعید است مجلس و دولت بتوانند رابطه جدیدی از دولت- ملت تعریف کنند. رابطه‌ای که در دو دهه گذشته آسیب فراوانی دیده است. البته این نگرانی هم وجود دارد که آنان اصلاً باور راسخی به ایده دولت- ملت نداشته باشند؛ دولت- ملتی که براساس منافع ملی شکل می‌گیرد و به ندرت در دولت‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر