کد خبر: 115645
A

ناصر ایمانی: هدایت تیم اقتصادی دولت رئیسی بر عهده «محسن رضایی» است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: «آقای رضایی در سال‌های گذشته از طرح‌های اقتصادی متعددی سخن گفته است که هیچ کدام از آنها مرحله اجرا درنیامده است و مشخص نیست که کاربردی خواهد بود یا نه و در مقطع کنونی نمی‌شود ارزیابی دقیقی از مفید بودن یا نبودن طرح‌های اقتصادی او سخن گفت».

ناصر ایمانی: هدایت تیم اقتصادی دولت رئیسی بر عهده «محسن رضایی» است

به گزارش دیده بان ایران، کابینه سید ابراهیم تشکیل شده است و دولت روزهای نخستین فعالیت رسمی خود را سپری می‌کند. در این بین گفته می‌شد هماهنگی تیم اقتصادی با محمد مخبر است اما این موضوع با حضور محسن رضایی در دولت قدری دستخوش گمانه‌زنی‌های متفاوتی شد.

ناصر ایمانی، فعال و تحلیلگر سیاسی درباره کلیت کابینه سید ابراهیم رئیسی به «فردا» گفت: «کابینه آقای رئیسی در حوزه‌هایی باعث تعجب همگان شد که به همین دلیل دیدیم که نمایندگان مجلس هم در فرایند بررسی رأی اعتماد وزرا نقدهای مهمی مطرح کردند اما به هر حال به جز یک نفر بقیه وزرای پیشنهادی رأی اعتماد گرفتند و امیدواریم آقای رئیسی بتواند با ایجاد هماهنگی کامل در دولت انتقادها را کم‌رنگ کند»

او درباره تیم اقتصادی دولت باتوجه به ورود محسن رضایی به دولت بیان کرد: «من تصور می‌کنم با آمدن آقای رضایی به دولت، هماهنگی و هدایت تیم اقتصادی دولت برعهده آقای رضایی است و مسئول کارهای اقتصادی او خواهد بود. باتوجه به شناختی که از روحیه و شخصیت آقای رضایی وجود دارد دیگران باید خود را با او هماهنگ کنند و هنر آقای رضایی این باید باشد که بتواند این هماهنگی را ایجاد کند. اکنون او باید میان خود و آقایان مخبر، خاندوزی و رئیس بانک مرکزی که هنوز تعیین نشده است، هماهنگی کاملی به وجود آورد».

ایمانی درباره تأثیر حضور رضایی در دولت هم اظهار کرد: «آقای رضایی در سال‌های گذشته از طرح‌های اقتصادی متعددی سخن گفته است که هیچ کدام از آنها مرحله اجرا درنیامده است و مشخص نیست که کاربردی خواهد بود یا نه و در مقطع کنونی نمی‌شود ارزیابی دقیقی از مفید بودن یا نبودن طرح‌های اقتصادی او سخن گفت».

او در پایان گفت: «اگر آقای رضایی بتواند برنامه‌های دقیق، عینی و اجرایی ارائه کند و در عین حال بتواند هماهنگی کاملی میان تیم اقتصادی به وجود آورد، حضورش در دولت مفید خواهد بود در غیر این صورت نه».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر