کد خبر: 115649
A

جزئیات انتقال احتمالی «سردار آزمون» به لیون/ ۱۶ میلیون یورو برای قرارداد ۵ ساله

جزئیات جدیدی درباره احتمال انتقالی مهاجم ایرانی زنیت به المپیک لیون منتشر شده است.

جزئیات انتقال احتمالی «سردار آزمون» به لیون/  ۱۶ میلیون یورو برای قرارداد ۵ ساله

به گزارش دیده بان ایران؛ آخرین خبر درباره سردار آزمون مربوط به رسانه معتبر اکیپ بود که بر اساس گزارش این رسانه، لیون و زنیت برای انتقال 15 میلیون یورویی آزمون به تیم جدیدش به توافق رسیده‌اند.

خبر انتقال احتمالی آزمون به لیون توسط نیکو شیرا خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات هم تائید شده و او نوشته که قرارداد مهاجم ایرانی با تیم فرانسوی، تا سال 2026 اعتبار خواهد داشت و به نظر می‌رسد که باشگاه زنیت با پیشنهاد 16 میلیون یورویی لیون برای جذب آزمون موافقت کرده است.

خبر توافق لیون و زنیت در مورد سردار آزمون بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و گفته می‌شود به جز ژتان لابورده که از مدتها قبل به زنیت لینک شده بود، از آندره‌آ بلوتی و وینیسیوس به عنوان گزینه‌های باشگاه روسی برای جانشینی مهاجم ایرانی‌اش نام برده شده است.

داستان یک ابهام

اینکه چطور زنیت یکدفعه اینقدر از موضعش در قبال آزمون کوتاه آمده(پیش از این گفته می‌شد زنیت رضایتنامه سردار را با رقمی کمتر از 20 میلیون یورو صادر نخواهد کرد) یکی از ابهام‌های این ماجراست و با توجه به اینکه سردار طی چند سال گذشته به تیمهای مختلفی لینک شده است، برخی از طرفداران آزمون تا زمانی که عکس او با پیراهن تیم جدیدش را نبینند، جدایی او از زنیت را قبول نخواهند کرد/ فوتبالی

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر