کد خبر: 115755
A

حسینی: برخی از رئیسی حمایت کردند ولی وظیفه نظارتی بهارستان را هم انجام دادند

معاون پارلمانی دولت در مجلس گفت: درست است که مجلس در جریان انتخابات، از آقای رئیسی حمایت کرد، اما وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد و همانطور که در جریان رأی اعتماد هم شاهد بودیم، نمایندگان مجلس در این زمینه کوتاهی نکردند.

حسینی: برخی از رئیسی حمایت کردند ولی وظیفه نظارتی بهارستان را هم انجام دادند

به گزارش دیده بان ایران؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی دولت در مجلس شورای اسلامی درباره تعامل دولت با مجلس، اظهار کرد: هم دولت و هم مجلس، اراده و عزم جدی برای همراهی در جهت حل مشکلات جامعه را دارند؛ چراکه مشکلات مردم برای مجلس و دولت ملموس است و در این شرایط معنایی ندارد که بین دو نهاد اصطکاک ایجاد شود.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی دولت و مجلس باید روی حل مشکلات و اولویت‌های مردم باشد هر چند ممکن است مجلس و دولت در زمینه نظرات کارشناسی، اختلافاتی داشته باشند، اما در نهایت رأی گیری صورت گرفته و نتیجه مشخص می‌شود.

معاون پارلمانی دولت در مجلس گفت:، اما نباید رقابت منفی بین مجلس و دولت وجود داشته باشد. تعامل این دو نهاد قطعا به حل مشکلات کشور سرعت می‌بخشد و بنده با تجربه‌ای که در زمان حضورم در دولت و مجلس داشتم، به این همراهی امیدوار هستم.

حسینی در خصوص لزوم توجه مجلس به وظیفه نظارتی خود، بیان کرد: درست است که مجلس در جریان انتخابات، از آقای رئیسی حمایت کرد، اما وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد و همانطور که در جریان رأی اعتماد هم شاهد بودیم، نمایندگان مجلس در این زمینه کوتاهی نکردند.

وی افزود: به عنوان نمونه همان افرادی که آقای رییسی را تایید کردند، اما وزیر اطلاعات را زیر سوال بردند و ما هم همین انتظار را داریم. خود شخص أقای رییسی هم گفتند که ما در خصوص مسایل مختلف پیشنهاد می‌دهیم و طبق قانون اساسی شما بررسی کرده و به آن رأی دهید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر