کد خبر: 115809
A

دلسوزی شورای شهر ششم برای بساز و بفروش‌ها

میثم مظفر عضو شورای ششم از اینکه هوشمند شدن سامانه شهرسازی باعث معطلی بساز و بفروش‌ها و کاهش درآمد شهرداری شده، انتقاد کرد. در دوره پنجم شورا تلاش شد با هوشمندسازی و ساماندهی حوزه شهرسازی توسط سامانه‌های مبتنی فناوری اطلاعات، بی‌نظمی و فسادزایی این حوزه مهار شود، ولو درآمدهای شهرداری هم کاهش یابد. حالا یک عضو شورای ششم از شهرداری به خاطر این اقدام ضدفساد انتقاد کرده و در واکنش به گزارش مدیرعامل سازمان فاوا گفته است: فناوری در این دوره به جای کمک به خدمات‌رسانی، تبدیل به مانع شده است.

دلسوزی شورای شهر ششم برای بساز و بفروش‌ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ میثم مظفر عضو شورای ششم از اینکه هوشمند شدن سامانه شهرسازی باعث معطلی بساز و بفروش‌ها و کاهش درآمد شهرداری شده، انتقاد کرد.

در دوره پنجم شورا تلاش شد با هوشمندسازی و ساماندهی حوزه شهرسازی توسط سامانه‌های مبتنی فناوری اطلاعات، بی‌نظمی و فسادزایی این حوزه مهار شود، ولو درآمدهای شهرداری هم کاهش یابد.

حالا یک عضو شورای ششم از شهرداری به خاطر این اقدام ضدفساد انتقاد کرده و در واکنش به گزارش مدیرعامل سازمان فاوا گفته است: فناوری در این دوره به جای کمک به خدمات‌رسانی، تبدیل به مانع شده است.

میثم مظفر با دفاع از بساز و بفروش ها گفته است: سامانه معماری و شهرسازی تکریم ارباب رجوع را زیر سوال برده است!

پیش از این سیستم شهروندان برای دریافت پروانه ساخت سه الی چهار ماه زمان می‌گذاشتند، اما در حال حاضر هرچند سیستم هوشمند شده اما زمان به شدت افزایش یافته و گزارش‌های ۷ ماه، ۹ ماه و حتی یک ساله وجود دارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ شهر ما نوشت؛ فناوری بستری است برای کسب درآمد، اما در کسب درآمد از تراکم مجاز و صدور پروانه ساخت یک گلوگاهی ایجاد شده که شهرداری را از کسب درآمد محروم کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر