کد خبر: 115839
A

مهدی مجاهد «معاون پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهور» شد

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با صدور حکمی، مهدی مجاهد را به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

مهدی مجاهد «معاون پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهور» شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با صدور حکمی، مهدی مجاهد را به سمت «معاون هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

متن حکم صادرشده از سوی غلامحسین اسماعیلی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مهدی مجاهد

نظر به تعهد، تجارب ارزنده و توانایی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "معاون هماهنگی، پیگیری های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رئیس جمهور" منصوب می شوید.

انتظار دارد با تشریک مساعی سایر همکاران و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت ها، در انجام وظایف محوله و اهتمام به "عدالت محوری"، "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور»

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر رئیس‌جمهور همچنین با تقدیر از خدمات احمد شمس در طول دوران تصدی این معاونت، وی را به سمت مشاور رئیس دفتر رئیس‌جمهور منصوب کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر