کد خبر: 115932
A

سیامک مره‌صدق: تا وقتی ۸۰ درصد مردم واکسینه نشوند، کرونا مهار نمی شود

عضو کمیسیون بهداشت مجلس دهم گفت: مهار کرونا تنها با واکسیناسیون 80 درصد مردم و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر خواهد بود.

سیامک مره‌صدق: تا وقتی  ۸۰ درصد مردم واکسینه نشوند، کرونا مهار نمی شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سیامک مره‌صدق عضو بهداشت مجلس دهم گفت: با روند فعلی در بحث واکسیناسیون در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جانباختن مبتلایان به این بیماری خواهیم بود.

وی افزود: البته کاهش این آمار به معنای کنترل این بیماری نیست، چرا که کنترل و مهار کرونا تنها در سایه واکسیناسیون 80 درصد هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم میسر خواهد بود.

وی اظهار داشت: تا زمانی که ما پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم و در تجمعات حضور داشته باشیم و فاصله اجتماعی را رعایت نکنیم، بیماری کرونا مهار نخواهد شد. 

مره‌صدق خاطرنشان کرد: تا وقتی که دولت قرنطینه اعلام می‌کند و ما در جاده‌ها به چک و چانه زدن با پلیس مشغولیم و به جریمه راهنمایی و رانندگی برای نادیده گرفتن منع تردد به عنوان بخشی از سفر نگاه می‌کنیم وضع بهبود چندانی نخواهد یافت. 

وی افزود: فقط با واکسیناسیون اکثریت هم‌وطنان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما خواهیم توانست بیماری کرونا را مهار و کنترل کنیم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر