کد خبر: 115947
A

سلیمی نمین: «رئیسی» ریسک بیماری را به جان می خرد و بین مردم می رود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه رئیس جمهور ریسک بیماری را به جان می خرد و در مناطق مختلف حضور پیدا می کند باعث آرام شدن فضا می شود. این اقدام می تواند مسائل جامعه را برای دست اندرکاران بسیار ملموس تر و اولویت ها ی آنها را جدی تر کند.

سلیمی نمین: «رئیسی» ریسک بیماری را به جان می خرد و بین مردم می رود

به گزارش دیده بان ایران؛ «عباس سلیمی نمین»، سیاستمدار اصولگرا، در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار کرد: همدردی و با مردم همراهی کردن بخشی از مسائل جامعه را تعدیل را می کند. قطعا سفرهای استانی رئیس جمهور موثر است و می تواند برخی التهابات را در جامعه کاهش دهد. برخی از مناطق ما به دلیل غفلت از رسیدگی دچار برخی التهابات هست و یک احساسی ایجاد شده که گویا مسئولان به فکر آنها نیستند.

او افزود: الان اینکه رئیس جمهور ریسک بیماری را به جان می خرد و در مناطق مختلف حضور پیدا می کند باعث آرام شدن فضا می شود. این اقدام می تواند مسائل جامعه را برای دست اندرکاران بسیار ملموس تر و اولویت ها ی آنها را جدی تر کند. این چیزی نیست که بحث جدید باشد از قدیم هم اینگونه بود، مثلا نظر آقای هاشمی این بود که از نزدیک مسائل را ببیند.

سلیمی نمین ادامه داد: تاثیر حضور در جمع مردم بر هیچکسی پنهان نیست به ویژه وقتی در مناطقی با التهاباتی مواجه هستیم. خوزستان ما ملتهب بود و  طبیعتا حضور ایشان این واقعیت را برای مردم آشکار می کند که رئیس جمهور واقعا دغدغه دارد تا مسائل را حل کند که واقعا هم این کار صورت می گیرد. این اقدامات امیدواری ایجاد کرده و تحمل مشکلات برای آحاد جامعه آسان می شود. 

او در خصوص توانایی دولت سیزدهم در رفع بحران های موجود گفت: ترکیب دولت سیزدهم یک ترکیب ویژه هست، در جوانگرایی باید یک ریسک هایی را پذیرا باشیم. ممکن است برخی از وزرا که جوان هستند بتوانند خیلی بهتر از کسانی که مسن تر هستند عمل کنند یعنی به سرعت بر امور مسلط شوند و از ویژگی های جوان بودن خود استفاده کنند و فوق العاده تحرک داشته باشند و بتوانند در مدت کوتاهی خدمات شایسته تری را صورت دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: ممکن هم هست که بعضی از جوانان نتوانند بر آن حوزه ای که در اختیارشان قرار گرفته است مسلط بشوند که دست رئیس جمهور باز است. جوانگرایی خود یک ضرورت است و اگر در این وادی برخی از جوانان نتوانستند آن اشراف لازم را در مدت کوتاهی داشته باشند تغییر می کنند؛ فکر می کنم برای جوانگرایی باید هزینه هایی را اختصاص داد./ برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر