کد خبر: 116163
A

بادامچیان: اصلاح طلبان مقابل رای مردم نایستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: بعضی از اصلاح طلبان و جریان‌های مشکوک، برنامه مطالبه خواهی را بهانه‌ای برای تهاجمات علیه دولت کرده‌اند که این خطای جدید آنهاست.

بادامچیان: اصلاح طلبان مقابل رای مردم نایستند

به گزارش دیده بان ایران؛  اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب با تقدیر از فعالیت‌های دولت سید ابراهیم رئیسی و حضور مردمی وی در استان‌ها اظهار امیدواری کرد، موضوع آب در دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان و نیز مشکل ریزگردها حل شود.

 

وی افزود: حل این مشکلات نیاز به بسیج همگانی در سایه تدابیر دولت و اقدامات مشترک دولتی - مردمی دارد.

 

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین گفت: بعضی از اصلاح طلبان و جریان‌های مشکوک، برنامه مطالبه خواهی را بهانه‌ای برای تهاجمات علیه دولت کرده‌اند که این خطای جدید آنهاست.

 

وی اضافه کرد: بهتر است اینها به رای اکثریت مردم احترام بگذارند و از اشتباهات گذشته عذرخواهی کنند.

 

وی تصریح کرد: اگر دولت منتخب مردم را یاری نمی‌کنند حداقل مقابل رای مردم نایستند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از همت دولت در تامین واکسن و گسترش واکسیناسیون عمومی تقدیر کرد و از مردم خواست با رعایت جدی شیوه نامه‌های بهداشتی به رفع بلیه کرونا کمک کنند.

 

بادامچیان در بخش دیگری از سخنانش از دولت خواست با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برای کسری بودجه و مشکلات ناشی از آن و فاصله گرفتن از روش غلط بودجه نویسی، با استفاده از نظرات کارشناسان و نمایندگان مجلس، اقدامی جدی و سریع را در دستور کار قرار دهند.

 

وی گفت: کارگروه بودجه در حزب موتلفه اسلامی آمادگی دارد در این زمینه نظرات کارشناسی خود را ارائه دهد.

 

بادامچیان ادامه داد: در بازنگری در بودجه مشخص خواهد شد هزینه های بی منطق کدامند و صرفه جویی ها چگونه باید باشد و نیز درآمدهایی که به خزانه واریز نمی شوند کدامند و چگونه باید واریز شوند.

 

وی تاکید کرد: داشتن بودجه صحیح و برنامه ای برای انضباط مالی دولت یک امر حیاتی است.

 

وی همچنین متذکر شد: دولت محترم می تواند برخی اقدامات ضربتی را برای رضایت مردم انجام دهد که یکی از مواردی که باعث نارضایتی مردم شده و مشکلات متعددی پدید آورده قانون چک است که با شیوه فعلی هم در مبادلات اقتصادی مشکلاتی ایجاد کرده، هم مسوولان بانکی را گرفتار کرده و هم مراجعین به شدت ناراضی هستند.

 

بادامچیان گفت: می شود این قانون را فعلا متوقف کرد تا مجلس ضمن رسیدگی به مشکلات پدیدآمده در آن بازنگری کند.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو درباره مذاکرات وین گفت: مذاکرات باید به نتیجه برسد، اما مذاکره برای مذاکره، جز اتلاف وقت نتیجه ای ندارد، ایران هم نیازی به مذاکره برای مذاکره ندارد.

 

وی افزود: اگر آمریکایی ها تحریم ها را لغو کردند و ایران با راستی آزمایی توانست اطمینان یابد که آمریکا در پی اجرای قوانین بین الملل در روابط صحیح دو کشور آمادگی اقدام دارد می توان مذاکره کرد.

 

بادامچیان تصریح کرد: آمریکا در بحران همه جانبه قرار دارد و ایستادگی منطقی ایران است که منافع و مصالح ملی کشور را تامین می کند.

 

وی گفت: مشکل عمده دولت قبلی احساس ضعف در برابر آمریکایی ها بود که معلوم شد خطای بزرگ آنها بود.

 

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به تحولات افغانستان اظهار داشت: خواست نظام و ملت و مقام معظم رهبری و دولت ایران، آرامش، رفاه و امنیت کشور برادر و همسایه است که با خروج نیروهای بیگانه زمینه مساعد می شود.

 

وی افزود: البته حاکمان فعلی بر خلاف اظهارات اولیه، دچار اشتباهات استراتژیک شده اند.

 

بادامچیان ادامه داد: نبرد در پنجشیر خطای فاحشی است که ولو آن را با زور تسخیر کنند، درگیری و مقاومت مخفی را تشدید می کند و مخالفان دیگر را هم علیه حاکمان فعلی با هم متحد می کند.

 

وی اضافه کرد: حاکمان فعلی باید بدانند که باید همه مردم را در حکومت خود شریک کنند و الا تجربه های مکرر ثابت کرده که هیچ دولتی با زور و سرکوب نتوانسته و نمی تواند بر مردم شجاع افغانستان حکومت کند.

 

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو پیروزیهای ورزشکاران در پاراالمپیک را از طرف خود و حزب موتلفه اسلامی به آنها، رهبر معظم انقلاب و همه ورزشکاران تبریک گفت و از وزیر ورزش و جوانان خواست از همت بلند ورزشکاران، پیشکسوتان و تجربه آموخته ها در اعتلای ورزش یاری گیرد.

 

وی با تقدیر از توجه وزیر ورزش و جوانان به ورزش پهلوانی و زورخانه ای، اظهار امیدواری کرد که ورزش های بومی ایران رونقی دوباره بیابند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر