کد خبر: 116174
A

سایت خبری تحلیلی «جامعه۲۴» آغاز به‌کار کرد‏

سایت خبری تحلیلی « جامعه۲۴ » از امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ آغاز کرد

سایت خبری تحلیلی «جامعه۲۴» آغاز به‌کار کرد‏

به گزارش دیده بان ایران؛ "جامعه۲۴" یک سایت خبری تحلیلی است که بررسی و تحلیل موضوعات اجتماعی اعم از آسیب‌های اجتماعی، حوزه شهری، بهداشت و درمان، حوادث، آموزش، سبک زندگی، محیط زیست و ... را در دستور کار خود قرار داده است.

سایت خبری تحلیلی « جامعه۲۴ » به آدرس اینترنتی https://jameh۲۴.com ‌  قابل دسترس است.

« جامعه۲۴ » معتقد است خبرنگاران در واقع دیده‌بانان و دماسنج‌های جامعه هستند که رسالت‌شان اقتضا می‌کند با رصد تحولات جامعه مسائل و مشکلات مردم را منعکس کنند؛ این مسئله هم به درد جامعه پژوهشگر –اعم از جامعه‌شناس و روانشناس و ... - می‌خورد، هم به حکمرانان کشور کمک می‌کند تا مشکلات و مصائب را خوب ببینند و تصمیم عاجل برای درمان و رفع آن بگیرند.

« جامعه۲۴ » سعی دارد در تحقق «جامعه امیدوار»، «جامعه اصلاح‌گر»، «جامعه کنشگر»، «جامعه بیدار»، «جامعه مطالبه‌گر»، «جامعه مسئولیت‌پذیر»، «جامعه نقاد» و «جامعه هوشیار» نقش‌آفرینی کند و خود مراقبت می‌کند تا به این اصول اساسی که به آن پایبند است لطمه نخورد.

« جامعه۲۴ » معتقد است از دل جامعه شاداب و کنشگر است که نیروی انسانی با بهره‌وری بالا رشد و ارتقاء می‌یابد، و از نیروی انسانی بانشاط است که کشوری پیشرفته و مستقل حاصل خواهد شد؛ از اینرو به همراه سایر همکاران خود در سپهر رسانه‌ای کشور تلاش می‌کنیم تا این زنجیره تکامل به صورت صحیح و درست شکل بگیرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر