کد خبر: 116213
A

نماینده مجلس: واکسیناسیون عمومی باید با سرعت بیشتری دنبال شود

نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: باید واکسن مورد نیاز کشور هرچه سریعتر تامین شده تا میزان مرگ و میر بر اثر کرونا کاهش یابد.

نماینده مجلس: واکسیناسیون عمومی باید با سرعت بیشتری دنبال شود

به گزارش دیده بان ایران، جلال محمودزاده در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: براساس قانون بودجه ۱۴۰۰ قرار بود سررسید تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده بر اثر خشکسالی به مدت ۳ سال تمدید شود و سود جرایم توسط بانک مرکزی به بانک های عامل پرداخت شود اما با گذشت ۶ ماه از سال، هنوز این اتفاق نیفتاده و با  فرارسیدن سررسید تسهیلات کشاورزان این قشر زحمتکش با وجود خشکسالی و نابودی محصولات کشاورزی در فشار هستند، لازم است هرچه سریعتر بانک مرکزی اعتبارات لازم را تخصیص دهد.

وی در ادامه گفت: لازم است به منظور کاهش میزان مرگ و میر بر اثر کرونا واکسیناسیون با سرعت بیشتری دنبال شود، لارم است هرچه سریعتر به میزان نیاز کشور واکسن وارد شود و واکسیناسیون عمومی باید بدون محدودیت صورت گیرد  تا به کی مردم باید شاهد از دست دادن عزیزان خود بر اثر کرونا باشند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: همچنین از سازمان برنامه و بودجه انتظار می رود نسبت به پرداخت مطالبات فرهنگیان و توجه به وضعیت معیشتی این قشر گام های جدی بردارد، لازم است سازمان برنامه اعتبار لازم را تخصیص دهد./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر