کد خبر: 11633
A

دیدار قهرمانان دوومیدانی با سجادی در وزارت ورزش و جوانان

درپی نامه گروهی از قهرمانان دوومیدانی درخصوص عملکرد فدراسیون این رشته، با دعوت نصرالله سجادی، این ورزشکاران به وزارت ورزش و جوانان آمدند.

دیدار قهرمانان دوومیدانی با سجادی در وزارت ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نصرالله سجادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان گفت: در روزهای گذشته از سوی قهرمانان رشته دوومیدانی در رسانه ها نسبت به عملکرد فدراسیون این رشته نقدهایی مطرح شده بود و برای همین از آنها دعوت کردم به وزارت ورزش  و جوانان بیایند تا موارد مورد نظرشان را بررسی کنیم .

معاون قهرمانی درباره درخواست های قهرمانان ورزشی دوومیدانی و نحوه نظارت وزارتخانه گفت: وزارت ورزش و جوانان و معاونت قهرمانی، خانه قهرمانان و پیشکسوتان ورزش  است و همیشه برای شنیدن مسایل و نقدهای آنان فرصت هست، امروز هم در جلسه ای که یک ساعت و نیم ادامه داشت شنونده انتقادات و پیشنهادهای آنها بودم و به زودی در جلسه ای با حضور آقای کیهانی، موارد مطرح شده با حضور این قهرمانان به بحث و بررسی گذاشته می شود .

معاون وزیر ورزش افزود: تلاش می کنیم وحدت، همدلی و همراهی در خانواده دوومیدانی حفظ شود و رویه ما در معاونت قهرمانی و وزارت ورزش وجوانان حمایت از مدیران و قهرمانان برای حفظ صیانت خانواده بزرگ ورزش است .

http://news.msy.gov.ir//parameters/msy/modules/cdk/upload/content/news/193040/photo_2017-01-14_14-34-24.jpg

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر