کد خبر: 116334
A

مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند

برابر ماده ۵۸ مشمولان خدمت وظیفه عمومی،مشمولان بیش از یک سال غیبت علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند

مشمولان بیش از یک سال غیبت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ معاون وظیفه عمومی لرستان گفت: مشمولان بیش از یک سال غیبت علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

سرهنگ سعید دالوند اظهار کرد: برابر ماده ۵۸ مشمولان خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که برای رسیدگی و یا اعزام طی دوره ضرورت احضار می‌شوند چنانچه در موعد مقرر خود را معرفی نکنند، یا همچنین مشمولانی که معافیت موقت داشته و پس از انقضاء مدت اعتبار ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند غایب شناخته می‌شوند.

وی تصریح کرد: مشمولان غایب پس از معرفی یا دستگیری درصورتی‌که طبق مقررات این قانون قادر به خدمت و بلامانع تشخیص داده شوند به خدمت اعزام می‌شوند و با آنان به ترتیب زیر رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی لرستان ادامه داد: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا سه ماه و در زمان جنگ تا ۱۵ روز باشد سه ماه اضافه‌خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از سه ماه و در زمان جنگ بیش از ۱۵ روز باشد به شش ماه اضافه‌خدمت تنبیه می‌شوند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر