کد خبر: 116363
A

جوکار: انتصابات دولت روحانی را زیر ذره‌بین می بریم!

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری ابعاد مختلفی دارد و با محوریت مسائلی همچون انتصابات، هزینه‌کردهای این نهاد و تصمیمات کلان اتخاذ شده، به بررسی عملکرد دولت دوازدهم می‌پردازد.

جوکار: انتصابات دولت روحانی را زیر ذره‌بین می بریم!

به گزارش دیده بان ایران، محمدصالح جوکار درباره جزئیات طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: این طرح در نشست (یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰) کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی پس از صحبت موافقان و مخالفان به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید؛ طی روزهای آینده، طرح تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در نوبت جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بعد از تصویب مجلس، هیئت تحقیق و تفحص تشکیل خواهد شد و این هیئت بدون رویکرد سیاسی و جناحی به دنبال روشن‌ شدن حقایق و برخورد با تخلفات احتمالی است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به افزایش اعتبارات و بودجه این نهاد در سال‌های اخیر افزود: این طرح ابعاد مختلفی دارد و با محوریت مسائلی همچون انتصابات، هزینه‌کردهای این نهاد و تصمیمات کلان اتخاذ شده، به بررسی عملکرد دولت دوازدهم می‌پردازد.

جوکار با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها تأکید کرده‌اند که همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند، گفت: مسئولان دولت روحانی باید درباره اقدامات، هزینه‌کردها و عملکردها خود در نهاد ریاست جمهوری پاسخگو باشند و مجلس به وظیفه نظارتی خود در این حوزه عمل خواهد کرد./ انا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر