کد خبر: 11642
A

مرتضی بانک: در آینده بیش از حال متوجه جای خالی آیت الله هاشمی می شویم

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: جای آیت ‌الله هاشمی‌ رفسنجانی خالی می‌ ماند و در آینده بیش از حال متوجه جای خالی ایشان می‌شویم.

مرتضی بانک: در آینده بیش از حال متوجه جای خالی آیت الله هاشمی می
شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مرتضی بانک روز شنبه در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی استان و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در کرمان با گرامیداشت رحلت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در 19 دی ماه جاری افزود: اما حضور پرشکوه مردم در مراسم آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان داد حقیقت وجود ایشان برای مردم نمایان بود و مردم به شدت به ایشان علاقمند هستند و پیوست ناگسستنی بین آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و مردم وجود داشت و حماسه بزرگ همراهی مردم با یار دیرین امام و رهبری در تاریخ ما می‌ماند.

وی بیان کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با مدیریت بحران و دلسوزی فراوان از همه چیز خود گذشت تا کشور را به مقصد خود برساند.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری همچنین گفت: صادرات غیرنفتی کشور از واردات پیشی گرفته که امری ارزشمند است.

وی افزود: دولت یازدهم در شراط سختی دولت را تحویل گرفت و به جز استفاده از فکر و اندیشه مردم و مدیریت مناسب هیچ راهی برای خروج از بحران وجود نداشت.

بانک تصریح کرد: امروز کشور ما مسیر خودش را طی کرده و اتفاقات خوشایندی رخ داده و اقدامات کم نظیری در بسیاری از بخش‌های اقتصادی علاوه بر مسائل سیاسی، بین المللی، بهداشتی و درمانی روی داده است.

وی گفت: امروز امکان صادرات سه میلیون تن گندم از ایران وجود دارد که بسیار مهم است و اینکه مهندسان در زمان کوتاهی وضعیت تولید نفت را به چهار میلیون بشکه می رسانند نشان دهنده قدرت فنی و استعدادهایی است که در کشور وجود دارد.

فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در این نشست گفت: برای شرکت در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و همدردی کرمانی‌ها به کرمان آمده‌ام.

محسن هاشمی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه شهرستان کوهبنان در طرح مناطق هشت‌گانه اقتصاد مقاومتی استاندار کرمان را بر عهده گرفته است و امیدواریم مدیران دانشگاه آزاد در اجرای این پروژه موفق شوند و بتوانیم قدمی برای عمران استان کرمان برداریم.

این نشست با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، استاندار کرمان و جمعی از مدیران استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر