کد خبر: 116424
A

اسرائیل ۲ نفر از اسیران فلسطینی فرار کرده از زندان جلبوع را دستگیر کرد

شبکه خبری المیادین به نقل از رادیو اسرائیل خبر داد که ۲ نفر از اسیران فلسطینی که از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند را بازداشت کرده است. رادیو اسرائیل هویت این دو اسیر فلسطینی را فاش نکرد، اما برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این اسیر فلسطینی محمد العارضة ویعقوب قادری هستند.

اسرائیل ۲ نفر از اسیران فلسطینی فرار کرده از زندان جلبوع را دستگیر کرد

به گزارش دیده بان ایران،  شبکه خبری المیادین به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی خبر داد که 2 نفر از اسیران فلسطینی که از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند را بازداشت کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی هویت این دو اسیر فلسطینی را فاش نکرد اما برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این اسیر فلسطینی محمد العارضة ویعقوب قادری هستند.

روز دوشنبه هفته جاری ( ۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند پس از حفر یک تونل در زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی، از این زندان فرار کنند.

بر اساس گزارش صهیونیست‌ها، این شش نفر «زکریا الزبیدی»، «مناضل نفیعات»،  «محمود عارضه»، «یعقوب قادری»، «ایهم کمامجی» و «محمد عارضه» هستند. 

«عامیر بارلیو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز روز پنج شنبه فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع را یک شکست امنیتی برای این رژیم دانست.

او در جریان بازدید از زندان «کتسیعوت» در صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی که روز گذشته شاهد شورش اسرای فلسطینی بود، گفت که مقامات صهیونیستی زیر سنگ‌ها را نیز جست‌و‌جو خواهند کرد تا ۶ اسیر آزاده فلسطینی را بیابند./ انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر