کد خبر: 11644
A
"دیده بان ایران" از تشکیل فراکسیون برای کسب شهرت و رزومه گزارش می دهد؛

فراکسیون هایی به نام اهالی رسانه و مطبوعات اما به کام نمایندگان

دومین فراکسیون رسانه و مطبوعات در مجلس دهم شکل گرفت.هفته گذشته زهرا سعیدی خبر از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه داد و از رئیس شدن خود و سخنگویی محمود بهمنی برای این فراکسیون خبر داد.

فراکسیون هایی به نام اهالی رسانه و مطبوعات اما به کام نمایندگان

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ دومین فراکسیون رسانه و مطبوعات در مجلس دهم شکل گرفت.هفته گذشته زهرا سعیدی خبر از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و رسانه داد و از رئیس شدن خود و سخنگویی محمود بهمنی برای این فراکسیون خبر داد.

این درحالیست که فراکسیون دیگری تحت نام مطبوعات و رسانه با عضویت 60 نماینده مجلس و با ریاست جبار کوچکی نژاد در مجلس دهم وجود دارد و در واقع این فراکسیون دقیقا در راستای موازی کاری با فراکسیون قبلی تشکیل شده است.

علت اشتیاق نمایندگان برای تشکیل این گونه فراکسیون ها که ارتباط مستقیم با رسانه ها و مطبوعات دارند مطرح شدن نام و قرار گرفتن در صدر اخبار است در حالیکه تاکنون هیچ کدام از این دو فراکسیون برای خبرنگاران و روزنامه نگاران فعالیت قابل ذکری انجام نداده اند و حتی در برنامه ششم که این روزها در صحن مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است هیچ ماده ای برای این قشر و یا رسانه ها  تصویب نشده است.

این درحالیست که یکی از مصوبات روز گذشته مجلس تصویب زیان آور بودن شغل هایی مانند آتش نشانی و پرتو درمانی بود اما باز هم اسمی از خبرنگاران نبود.

در مجلس نهم نیز ریاست فراکسیون رسانه بر عهده عزیزی نماینده شیروان بود که در آن دوره نیز اتفاقی خاصی صورت نگرفت و فقط در روز خبرنگار عده ای از خبرنگاران پارلمانی به صورت گزینشی به سالن کمیسیون اجتماعی مجلس می رفتند و در مورد مشکلات خود صحبت می کردند اما این تاریخ انقضای این صحبتها فقط تا عصر همان روز بود.

از سوی دیگر در حاشیه اعلام تشکیل فراکسیون روابط عمومی وقتی خبرنگاران از زهرا سعیدی در مورد اینکه این فراکسیون در برنامه ششم برای خبرنگاران چه تمهیدی در نظر گرفته است وی پاسخ داد شما خبرنگاران تا به حال برای ما چه کاری کرده اند!!؟؟

حالا باید دید در این دعوای نمایندگان بر سر فراکسیون های رسانه این وسط آیا چیزی عاید افراد رسانه ای خواهد شد و یا مانند دوره های قبل این اسم ها برای رزومه کاری نمایندگان ثبت خواهد شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر