کد خبر: 116532
A

نماینده تهران: گرانی‌ها میراث دولت روحانی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ها میراث سیاست گذاری های غلط دولت روحانی است و لازم است دولت جدید مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده تهران: گرانی‌ها میراث دولت روحانی است

به گزارش دیده بان ایران؛ زهره سادات لاجوردی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: سال گذشته برخی از اصلاح طلبان در رسانه های خود گفتند که علت عدم توفیق ما در واردات واکسن این است که به FATF نپیوستیم. این در حالی است که دولت سیزدهم با درایت رئیس جمهور توانست در این مدت واردات واکسن را افزایش دهد و واکسیناسیون عمومی افزایش پیدا کرد که این مسئله از طریق دیپلماسی فعال و تماس های رئیس جمهور با روسای جمهوری چون چین و روسیه فعال شد.

وی تصریح کرد: جهش در واردات واکسن و واکسیناسیون عمومی نشان داد که استدلال های عجیب غرب گرایان داخلی تا چه اندازه سست و غیرمنطقی است. لازم است با کسانی که در نظام سلامت کشور اختلال ایجاد کرده اند، برخورد جدی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت مقابله با گرانی ها، گفت: گرانی ها میراث سیاست گذاری های غلط دولت روحانی است و لازم است دولت جدید مهار تورم و جلوگیری از گران فروشی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد: دولت باید با تمرکز بر توانمندی های داخلی و تلاش شبانه روزی به داد مردم برسد و با گرانی ها مقابله کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از دستگاه قضا انتظار داریم به مرخصی های بی حد و اندازه محکومان امنیتی رسیدگی کند و این موضوع را مورد توجه قرار دهد./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر