کد خبر: 116670
A
توکلی زاده:

گرمخانه های موجودِ پایتخت در شان شهروندان نیست

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: مراکزی که اکنون به عنوان مراکز نگهداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در شأن شهروندان جمهوری‌اسلامی نیست و باید بهبود یابند.

گرمخانه های موجودِ پایتخت در شان شهروندان نیست

به گزارش دیده بان ایران، صبح امروز محمدامین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور سید مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری از گرمخانه خاوران بازدید کردند.

امین توکلی زاده درباره بازدید امروز از مرکز خاوران گفت: مراکزی که اکنون به عنوان مراکز نگهداری مورد استفاده قرار می‌گیرند، در شأن شهروندان جمهوری‌اسلامی نیست و باید بهبود یابند اما این منافی زحماتی که همکاران ما در سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در دوره قبل کشیده‌اند نخواهد بود.

توکلی زاده در ادامه در خصوص برنامه‌های آینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در این حوزه بیان کرد: ما باید در دوره جدید چهار گرمخانه جنرال تهران را که از گذشته طرح‌ریزی شده است با پیگیری از شورای شهر، احداث کنیم.

وی درباره نگهداشت یا بازسازی گرمخانه خاوران گفت: این تصمیمی است که باید در روزهای آینده و با توجه به مشاهداتی که امروز از گرمخانه خاوران داشته‌ایم، برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

در این بازدید سید مالک حسینی، سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی، بخش‌های مختلف گرمخانه خاوران را به معاون امور اجتماعی و فرهنگی نشان داد و مشکلاتی که برای رسیدگی و ارائه خدمات به افراد مددجو در بخش‌های ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، ارائه خدمات مددکاری و باز توانی (در مراکز بهاران)، تأمین هزینه نگهداری و … وجود دارد را با معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران در میان گذاشت.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر