کد خبر: 116903
A

۵۱ درصد مردم آمریکا از عملکرد جو بایدن ناراضی هستند

رویترز، بر اساس یک نظرسنجی که توسط رویترز و موسسه اپسوس انجام شد محبوبیت«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا همزمان با انتقاد آمریکایی ها از وی به دلیل چگونگی رسیدگی به بحران کرونا، به پایین حد خود در زمان ریاست جمهوری اش رسید.

۵۱ درصد مردم آمریکا از عملکرد جو بایدن ناراضی  هستند

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از رویترز، بر اساس یک نظرسنجی که توسط رویترز و موسسه اپسوس انجام شد محبوبیت«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا همزمان با انتقاد آمریکایی ها از وی به دلیل چگونگی رسیدگی به بحران کرونا، به پایین حد خود در زمان ریاست جمهوری اش رسید.

 

بر اساس این نظر سنجی که روزهای 15 و 16 سپتامبر برگزار شد 44 درصد از افراد بالغ در آمریکا عملکرد بایدن در ریاست جمهوری را تأیید می کنند این در حالی است که 51درصد دیگر از عملکرد وی ناراضی هستند و بقیه نیز گفتند که نظر قطعی ندارند.

محبوبیت بایدن از اواسط ماه آگوست همزمان با فروپاشی دولت افغانستان که ایالات متحده آمریکا از آن حمایت می کرد و نیز در سایه افزایش تعداد جان باختگان کرونا در سراسر کشور رو به کاهش رفت.

در حالی که بیشتر آمریکایی ها تدابیر واکسیناسیون و زدن ماسک که بایدن دستور آن را اخیرا صادر کرده بود تا جلوی شیوع گونه دلتای کرونا گرفته شود را تأیید می کنند اما برخی از جمهوریخواهان بر این باورند که بایدن در واکنش به شیوع گونه دلتا زیاده روی کرده است و از این زیاده روی انتقاد کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر