کد خبر: 117002
A

اسم گزینه جانشین مددی لو رفت

در شرایطی که از مصطفی آجورلو به عنوان جدی‌ترین گزینه مدیرعاملی استقلال اسم برده می‌شود برخی نزدیکان به وزارت ورزش از امیررضا واعظی آشتیانی به عنوان کاندیدای مورد نظر حمید سجادی یاد می‌کنند.

اسم گزینه جانشین مددی لو رفت

به گزارش دیده بان ایران؛ استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال از شامگاه روز شنبه ۲۷ شهریور موجب شد گمانه زنی‌های زیادی درباره جایگزین مدیرعامل استقلال صورت بگیرد.

 جدی‌ترین گزینه مطرح که از حدود دو هفته پیش نامش بر سر زبان‌ها افتاد سردار مصطفی آجورلو مدیرعامل اسبق باشگاه پاس تهران، استیل آذین و تراکتور است. گرچه آجرلو این موضوع را تایید و تکذیب نکرده اما از روز گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال نیز مطرح شده است هر چند که بعید به نظر می رسد.

اما گزینه جدیدی که مطرح شده امیررضا واعظ آشتیانی است. مدیرعامل باشگاه استقلال در فصل هشتم لیگ برتر که در پایان توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر با استقلال را برای دومین بار در تاریخ این باشگاه کسب کند.

 

البته نزدیکان این مدیر سابق در ارتباط با احتمال حضورش در باشگاه استقلال اظهار بی اطلاعی کرده اند ولی با توجه به شرایط موجود بعید نیست او بار دیگر مدیرعاملی باشگاه استقلال را در دست بگیرد.

امیررضا واعظی آشتیانی پیش از مدیرعاملی استقلال، ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری را نیز در دست داشت و مدتی هم قائم مقام رئیس سازمان تربیت بدنی بود./ خبرورزشی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر