کد خبر: 117012
A
علی جباری، پیشکسوت استقلال:

مهرداد بذرپاش در امور مدیریتی استقلال دخالت می‌کند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: استقلال در حال حاضر متأسفانه یک مجموعه زمین خورده است و باید شرایط این باشگاه توسط وزارتخانه عوض شود. ابتدا باید مشکلات مدیریتی را حل کرد و پس از آن سراغ امور فنی رفت. اگر سیستم طراحی شده و چیدمان مورد نظر آقای سجادی برای استقلال مناسب نباشد، من باز هم شرایط را نقد می‌کنم. متأسفانه به نظرم آقای مهرداد بذرپاش در امور مدیریتی استقلال دخالت می‌کند.

مهرداد بذرپاش در امور مدیریتی استقلال دخالت می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ اگرچه برخی از چهره‌های قدیمی استقلال این روزها ترجیح می‌دهند سکوت کرده یا دست به عصا راه بروند تا تکلیف تحولات مدیریتی باشگاه مشخص شود ولی علی جباری قاطعانه حرف‌هایش را در مورد استقلال بیان می‌کند و از طرح انتقادات صریح علیه برخی افراد کوچک‌ترین واهمه‌ای ندارد. کاپیتان اسبق استقلال با صراحت یک سری مسائل موجود در این باشگاه را به نقد کشید که به اتفاق همدیگر حرف‌هایش را می‌خوانیم:

*مشکلات کنونی استقلال ناشی از چیدمان غلط مدیریتی وزارت ورزش در دوره گذشته است. مسعود سلطانی فر و معاونینش به خاطر خصومت با استقلال تیشه به ریشه این تیم می‌زدند البته با روی کار آمدن آقای سجادی انتظار داشتیم سریع به این مسائل رسیدگی کند ولی متأسفانه واقعیت این است که به نظر من بدنه مدیریتی وزارت ورزش همچنان همان دشمنان قبلی استقلال هستند.

*آقای علی نژاد تحت عنوان معاون وزیر ورزش کم به استقلال ضربه نزده است. مهرماه پارسال در آستانه انتخاب حمید احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال ما را به دفتر وزیر دعوت کردند و بلافاصله پس از اینکه مددی همراه با علی نژاد وارد اتاق شد، به نشانه اعتراض بلند شدم و آنجا را ترک کردم. دو نفر از دوستان رسانه‌ای شاغل در وزارت سمت من آمد و اصرار کردند که بمانم ولی گفتم: استقلال مشکل مدیریتی دارد. پای علی‌نژاد طبق چه مبنایی می‌خواهد به احمد مددی حکم دهد؟ به خود سلطانی‌فر هم گفتم روی چه حسابی قرار است این آقای مددی با مدیرعامل کنید؟ آنجا صراحتاً گفتم مددی از جلسه خارج شود تا من برگردم. این اتفاق هم رخ داد و مددی به اتاق دیگری رفت. نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و چند نفر دیگر از دوستان هم در آن جلسه بودند و می‌توانند حرف من را شهادت بدهند.

*تا زمانی که آقای سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش در استقلال کار ساختاری نکرده و یک پاک‌سازی اساسی انجام ندهد، متأسفانه این تیم به جایی نمی‌رسد. استقلال طی چهار سال گذشته به اندازه ۱۰ سال عقب‌افتاده است. ابتدا باید پنج نفر تحت عنوان هیئت مدیره انتخاب شوند و پس از آن یک چهره استقلالی به عنوان مدیرعامل انتخاب گردد. متأسفانه طی سنوات گذشته به دلیل اینکه مدیرعامل استقلال توسط وزیر ورزش یا معاونش انتخاب می‌شد، عملاً به هیئت مدیره پاسخ‌گو نبود. نمونه بارز این اتفاق به همین آقای احمد مددی که اصلاً به هیئت مدیره جواب نمی‌داد و در مقطعی تمام اعضای این هیئت استعفا دادند.

*استقلال در حال حاضر متأسفانه یک مجموعه زمین خورده است و باید شرایط این باشگاه توسط وزارتخانه عوض شود. ابتدا باید مشکلات مدیریتی را حل کرد و پس از آن سراغ امور فنی رفت. اگر سیستم طراحی شده و چیدمان مورد نظر آقای سجادی برای استقلال مناسب نباشد، من باز هم شرایط را نقد می‌کنم. متأسفانه به نظرم آقای مهرداد بذرپاش در امور مدیریتی استقلال دخالت می‌کند.

*استقلال هواداران میلیونی دارد و بخش بسیار بسیار زیادی از آنها جزو افراد فهیم و آبرومند جامعه هستند که گاهی اوقات با سیلی صورت خودشان را سرخ نگه می‌دارند ولی کوچک‌ترین توقعی از کسی نداشته و با تمام وجود برای استقلال فریاد می‌زنند ولی متأسفانه باید این حقیقت را گفت که یک گروه بسیار کوچک از هواداران استقلال، جیره خوار هستند و از برخی افراد خط می‌گیرند تا در راستای منافع آنها حرکت کنند. همین ماجرای پرویز مظلومی کاملاً به نظر من در راستای مسئله فوق بوده است. به نظرم کاملاً با هماهنگی به این چهره قدیمی استقلال توهین شد. شما خودتان ببینید و قضاوت کنید، چه کسی بلند می‌شود و می‌رود ۴۰ کیلومتر خارج از تهران  استقلالی‌ها را ببیند، در میان کاروان آنها فقط به پرویز مظلومی اهانت می‌کند و به صورت کاملاً تصادفی از تمام لحظات توهین این شخص نیز تصویربرداری می‌شود؟ چنین موضوعی اصلاً تصادفی تلقی نمی‌شود و کاملاً پیداست که یک سناریو پشت سر آن بوده است.

 
منبع: خبرورزشی
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر