کد خبر: 117047
A

نگین زندی؛ مهدی قائدی تیم ملی فوتبال زنان

ستاره ریزنقش فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان حالا باید در تیم ملی فوتبال زنان یک ماموریت مهم را به دوش بکشد.

نگین زندی؛ مهدی قائدی تیم ملی فوتبال زنان

به گزارش دیده بان ایران؛ یکی از بازیکنان پرانگیزه و آماده تیم ملی فوتبال زنان در طول 4 ماهه، بدون تردید نگین زندی است؛ ستاره ایذه‌ای که هم همراه تیم ملی جوانان توانست قهرمانی کافا را تجربه کند و هم توانسته در اردوی تیم ملی بزرگسالان نگاه‌ها را به خود خیره کند و جالب آن‌که تنها گل تیم ملی فوتبال زنان در اردوی تاشکند مقابل تیم ملی ازبکستان را هم او در قامت مهاجم تعویضی توانست به ثمر برساند. البته اگر او بدشانس نبود می‌توانست حتی یکبار دیگر هم مقابل ازبکستان گلزنی کند که تیرک دروازه مقابل گلزنی‌اش قد علم کرد.

زندی 18 ساله که سرعت فوق‌العاده‎ای دارد و البته خوش‌تکنیک است، کوچک‌ترین عضو کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران به شمار می‌رود و انگیزه بالایی دارد تا بتواند در خط حمله تیم ملی، نقش اصلی را در تاریخ‌سازی فوتبال زنان ایفا کند و گل صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا را رقم بزند.

این مهاجم ریزنقش در شرایطی مسئولیت بیشتری را به گردن دارد که افسانه چترنور بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست تیم ملی نیست و در واقع می‌توان گفت که نگین زندی امید اول گلزنی به شمار می‌رود و مطمئنا می‌تواند با سرعت و تکنیک بالای خود خط دفاعی تیم‌های بنگلادش و اردن را آزار دهد.

نگین زندی که به لحاظ سبک بازی شباهت زیادی به مهدی قایدی دارد، در آخرین روزهای اردوی آماده‌سازی تیم ملی با انگیزه‌ای ویژه سعی در آن دارد تا بتواند حداکثر توان و انرژی خود را برای تیم ملی هزینه کند و در ترکیب، بازیکنی مثمر ثمر باشد./ ورزش سه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر