کد خبر: 117100
A
دیده بان ایران:

اعتصاب غذای یک زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر

آقای لشنی در سال ۹۳ و در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به اتهام اجتماع، تبانی و اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد‌ که هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

اعتصاب غذای یک زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر

به گزارش دیده بان ایران؛ مجید آذرپی زندانی سیاسی در توییترش خبر داده است که نصرالله لشنی زندانی محبوس در زندان رجایی شهر کرج از روزگذشته و در اعتراض به آنچه «عدم استقلال قوه قضائیه و سلطه بازجوها بر زندگی و سرنوشت متهمین و زندانیان سیاسی» خوانده دست به اعتصاب غذا زده است.

گفتنی است که آقای لشنی در سال ۹۳ و در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به اتهام اجتماع، تبانی و اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد‌ که هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند.

 

این زندانی سیاسی مهرماه سال گذشته به اتهام غیبت در مرخصی به تحمل ۴۰ ضربه شلاق محکوم شد که حکم صادره پس از اعتراض به ۳۰ ضربه شلاق تقلیل یافت.

حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه چهارم شهریور ماه گذشته در نخستین نشست خود در شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها تاکید کرده بود که "قضات در صدور احکام بر اساس تشخیص خود و نه ضابطین عمل کنند."

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر