کد خبر: 117163
A

نویسنده کتاب عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی در وزارت کشور پُست گرفت

با حکم وزیر کشور، زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

نویسنده کتاب عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی در وزارت کشور پُست گرفت

به گزارش دیده بان ایران؛  با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و سوابق ارزشمند به موجب این حکم، سرکار عالی را به عنوان مدیرکل امور زنان و خانواده منصوب می نمایم.

گفتنی است خانم زینب اختری دارای مدرک دکتری فیزیولوژی و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

مسئولیت زنان سرپرست خانوار جمعیت امام رضایی ها، مسئولیت بانوان و سلامت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام، مجری طرح ملی حسنا (حمایت سی ماهه نسل آینده) در ۸ استان محروم کشور و مسئولیت کمیته نوروبیولوژی جنگ نرم دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... از جمله سوابق و تجربیات اختری است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ فعالیت های اجتماعی زینب اختری همچنین در قالب مجری طرح پودمانی مطالعات کودک و دوره تربیت مربی نهال در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، مجری اردوهای جهادی فرهنگی و سلامت در مناطق حاشیه ای شهر تهران و استان های محروم، مجری طرح افکارسنجی زائران و مجاوران درخصوص حجاب و پوشش در آُستان قدس رضوی دنبال شده است.

در حوزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی، زینب اختری مؤلف چندین عنوان کتاب منتشر شده از جمله عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی، جهان بانو (زن و مساله حضور اجتماعی) و تفاوت های مغز زن و مرد از دیدگاه نوروبیولوژی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر