کد خبر: 117191
A
دیده بان ایران:

نشریه سپاه: آمریکا ذلیلانه درخواست بازگشت به میز مذاکره را داده است

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: در خصوص آغاز دوباره مذاکره هسته‌ای با غرب باید به این نکته توجه داشت که آمریکا در حالی ذلیلانه درخواست بازگشت به میز مذاکره دارد که به اذعان مقامات این کشور، سیاست «فشار حداکثری» آن علیه ملت ایران شکست خورده است؛ بنابراین جمهوری اسلامی باید ابتدا بر این نکته تأکید داشته باشد که آمریکا سیاست‌های غلط خود را اصلاح کند و تحریم‌ها را به شیوه‌ای عملی لغو کند و ثانیاً نتیجه مذاکرات در کوتاه‌مدت به سرانجام برسد.

نشریه سپاه:  آمریکا ذلیلانه درخواست بازگشت به میز مذاکره را داده است

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه اخبار داخلی سپاه نوشت: جمهوری اسلامی تقریباً دو دهه با طرف غربی در خصوص مسائل هسته‌ای مذاکره کرده است. اکنون باید پرسید دستاورد دو دهه مذاکره چه بوده است؟ طرف غربی در این مدت، صرفاً وعده‌های توخالی به ملت ایران داده است و حتی در خصوص اقدامات تروریستی علیه تأسیسات صلح‌آمیز هسته‌ای ایران که به‌صورت واضح مغایر با قوانین بین‌المللی است، کوچک‌ترین اقدام ممکنی انجام نداده است و اقدامات آن صرفاً در شعار و بیانیه خلاصه شده است.

این نشریه اضافه کرد: در خصوص آغاز دوباره مذاکره هسته‌ای با غرب باید به این نکته توجه داشت که آمریکا در حالی ذلیلانه درخواست بازگشت به میز مذاکره دارد که به اذعان مقامات این کشور، سیاست «فشار حداکثری» آن علیه ملت ایران شکست خورده است؛ بنابراین جمهوری اسلامی باید ابتدا بر این نکته تأکید داشته باشد که آمریکا سیاست‌های غلط خود را اصلاح کند و تحریم‌ها را به شیوه‌ای عملی لغو کند و ثانیاً نتیجه مذاکرات در کوتاه‌مدت به سرانجام برسد؛ چراکه طولانی و فرسایشی شدن آن به نفع طرف غربی و به ضرر جمهوری اسلامی است؛ چراکه تبعات کنونی اثرپذیری اقتصاد گره‌خورده کشور به برجام و مذاکره را که دستاورد هشت‌ساله دولت روحانی بود را دوچندان خواهد کرد.

بنابه گزارش دیده بان ایران این مطلب در حالی مطرح می شود که در تازه ترین اخبار در خصوص ادامه مذاکرات در وین، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین تغییرات در تیم مذاکره کننده پس از تشکیل دولت جدید در ایران را طبیعی دانست و گفت: روند مذاکرات برجامی وین نه از ابتدا، بلکه باید از نقطه ای که تا ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد) به آن رسیده است، از سر گرفته شود./ دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر