کد خبر: 117457
A

سخنگوی شورای ششم تهران: مردم تهران ۸ سال سخت را گذرانده اند و به شادی مُباح نیاز دارند

نادعلی گفت: از شهردار درخواست می‌کنم که علاوه بر خدمت به مردم بیشتر به کارهایی با جنس فرهنگی بپردازند چون ما در جامعه دینی برای شادی مباح کم فکر کرده‌ایم. شرایط جامعه را نادیده می‌گیریم و گاهی خوراک های فرهنگی توجه نمی‌شود.

سخنگوی شورای ششم تهران: مردم تهران ۸ سال سخت را گذرانده اند و به شادی مُباح نیاز دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا نادعلی شهرستانکی، سخنگوی چهل و هفت ساله شورای شهر که نایب رئیسی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ششمین شورای شهر تهران را نیز برعهده دارد درباره برنامه شورای انقلابی برای مردم تهران گفت:

مردم ۸ سال سخت دولت گذشته را به دلیل کم عملی و کم خدمتی و عدم اولویت بندی متناسب با نیازهای مردم و بسته شدن همه چیزها به اتفاقات خارج مرز، افزایش تحریم‌ها پشت سر گذاشتند، و در شهر تهران هم توقف‌هایی در شورا و مجموعه شهرداری توقف‌هایی را در سه دوره مختلف داشتیم و شرایط کرونا هم از لحاظ روانی و هم معیشت لطمه بزرگی به همه زد و جامعه افسرده ای در تهران رقم خورده و اگر به همین شیوه اداره کنیم، افزایش پرخاشگری را می‌بینیم و ما باید برای حال خوب مردم در شورای شهر کاری کنیم.

به عنوان عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی، حتماً از شهردار درخواست می‌کنم که علاوه بر خدمت به مردم بیشتر به کارهایی با جنس فرهنگی بپردازند چون ما در جامعه دینی برای شادی مباح کم فکر کرده‌ایم. شرایط جامعه را نادیده می‌گیریم و گاهی خوراک های فرهنگی توجه نمی‌شود، در شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری و معاونت فرهنگی اجتماعی دسترسی خوبی دارند و می‌توانیم اتفاقاتی رقم بزنیم که شرایط روحی مردم را از کسالت در بیاوریم./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر