کد خبر: 117491
A

عضو شورای شهر: کل شیراز را «حـــرم» می‌دانیم

عضو ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به شکل‌گیری کمیسیون‌های جدید «شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)» و «حاشیه‌نشینی و رفع محرومیت مناطق کم برخوردار» در این شورا گفت:‌ ما معتقد هستیم کل شهر شیراز حرم است.

عضو شورای شهر: کل شیراز را «حـــرم» می‌دانیم

به گزارش دیده بان ایران؛ سید ابراهیم حسینی افزود: وقتی سخن از سومین حرم اهل بیت (ع) به میان می‌آید شاید ذهنیت اغلب مردم به سمت آرامگاه احمد بن موسی شاهچراغ (ع) می‌رود اما ما معتقد هستیم کل شهر شیراز حرم است و فضا و سبک زندگی مردم این شهر باید به گونه‌ای باشد که اگر گردشگر یا توریستی وارد شیراز شد احساس کند وارد سومین حرم اهل بیت (ع) شده است.

وی با اشاره به نامگذاری شهر شیراز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی در سال 1387 بیان داشت: کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص این کلانشهر تشکیل شده است، البته ما بر این باور هستیم که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و اجتماعی باید شاهد رشد و تعالی شیراز باشیم‌ و تلاش کنیم تا همه امکانات از نظر مادی معنوی برای توسعه این کلانشهر فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: رسیدگی به مناطق محروم و کاهش فاصله طبقاتی در کلانشهر شیراز و همچنین توسعه همه جانبه شیراز با محوریت فرهنگ ایرانی- اسلامی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر