کد خبر: 117504
A

نماینده مجلس: دولت انقلابی در حوزه سلامت «آسایش و آرامش» را به مردم بازگرداند

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت باید هر چه سریع تر با شناسایی و احصای گره های اقتصادی کشور در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند.

نماینده مجلس: دولت انقلابی در حوزه سلامت «آسایش و آرامش» را به مردم بازگرداند

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد مرادی با تاکید بر ضرورت کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار، بیان کرد: مردم در طول چند سال گذشته افزایش قیمت کالاها را تجربه کردند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، اما امروز دیگر توقع دارند که با کار جهادی و فعال کردن تیم اقتصادی دولت شرایط بهبود یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز تیم اقتصادی دولت باید با نگاه به زوایای مختلف و شناسایی و احصای گره های مشکلات اقتصادی در مسیر کنترل بازار گام برداشته و از هرنوع افزایش قیمت کالاها جلوگیری کنند. مدیران کم کار و افرادی که تعصبی برای مبارزه با فساد ندارند، باید کنار گذاشته شده و مدیرانی مردمی بر سر کار بیایند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز مدیرانی باید بر سر کار بیایند که در بین مردم بوده و به صورت شفاف عملکرد خود را برای حل مشکلات به مردم نشان دهند و مردم نیز نتیجه آن را در وضعیت زندگی خود احساس کنند. مردم باید بهبود وضعیت معیشتی را احساس کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه با کار جهادی که در تامین واکسن و واکسیناسیون عمومی از سوی دولت انقلابی و مردمی انجام شد، امروز آسایش و آرامش در حوزه سلامت به مردم بازگشته است. توقع این است که تیم اقتصادی دولت نیز با سرعت بیشتری برای بهبود وضعیت اقتصادی گام برداشته و مدیریت صحیحی را برای حل مشکلات معیشتی مردم پیش بگیرد.

مرادی در پایان افزود: ما در مجلس کمک حال دولت هستیم و توقع داریم تیم اقتصادی دولت نیز نسبت به امور مردم و معیشت مردم حساس بوده و هرچه سریع تر در راستای بهبود شرایط گام بردارند./ ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر