کد خبر: 117545
A

امام جمعه تبریز: با توجه به شواهد و قرائن می گویم آمریکا یک روز تجزیه می‌شود

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: با توجه به شواهد و قراین موجود و تزلزل جایگاه ایالات متحده امریکا در عرصه سیاسی جهان، روزی این کشور نیز به سرنوشت شوروی دچار شده و تجزیه می‌شود.

امام جمعه تبریز: با توجه به شواهد و قرائن می گویم آمریکا یک روز تجزیه می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در آیین توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط بانک سپه با بیان اینکه انشاالله جهانیان سرنوشت آمریکای جهانخوار را هم می‌بینید، افزود: ابهت این کشور روز به روز کاهش یافته و ذلیل‌تر می‌شود و امروز سخن از تجزیه ایالات متحده آمریکا است که با توجه به موافقت ۲۴ درصدی مردم با این موضوع، روزی بر سرنوشت شوروی سابق گرفتار می‌شود و ملت ایران به پیروزی نهایی خواهند رسید.

وی اظهار داشت: طی هشت سال دفاع مقدس شهدا و ایثارگران حیات دوباره به کشور دادند و برای این ملت عزت و اقتدار آفریدند.

آل هاشم ادامه داد: در هفته دفاع مقدس بهتر است یک مرور تاریخی داشته باشیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم، چرا که تاریخ با خودش عبرت‌ها دارد این عبرت‌ها از منظر باور‌های اعتقادی، سیاسی و اجتماعی تابلو‌های گوناگون ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: اقتدار، امنیت، عزت و شرف ما در سایه دفاع مقدس به دست آمده و باید آن را گرامی بداریم، حیات ما در سایه دفاع مقدس تضمین شده است.

آل هاشم گفت: اکنون صدام کجاست؟ عراق در دست کیست و چه وضعی دارد؟ شوروی سابق ابرقدرت حامی قوی صدام بود، تجهیزات زرهی مستمر در اختیارش قرار می‌داد، اما الان شوروی آن روز، کجاست؟ همان کشوری که عبور سیم خاردار را به ایران نپذیرفت، چگونه این ابرقدرت سرنگون شد؟/ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر