کد خبر: 117625
A

کرباسچی: استعفای «حسین مرعشی» از حزب سازندگی صحت ندارد

غلامحسین کرباسچی به خبر استعفای سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی واکنش نشان داد.

کرباسچی: استعفای «حسین مرعشی» از حزب سازندگی صحت ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامحسین کرباسچی در پاسخ به این پرسش که آیا خبر استعفای حسین مرعشی از حزب کارگزاران سازندگی صحت دارد، به خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد گفت: من تا این لحظه چنین خبری را نشنیدم و اگر صحت داشته باشد، قاعدتاً من به‌عنوان دبیرکل حزب باخبر می‌شوم.

وی در خصوص استعفای یدالله طاهرنژاد، دیگر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، تصریح کرد: آقای طاهرنژاد از حزب کارگزاران استعفا نداده است و او به منظور حضور افراد جدید، برای حضور در هیئت‌رئیسه شورای مرکزی حزب کارگزاران اعلام کاندیداتوری نکرده است.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درباره خبر استعفای فرزانه ترکان نیز اذعان کرد: در خصوص استعفای خانم ترکان از عضویت در حزب کارگزاران نیز هنوز بحثی نشده است. روند استعفا از حزب، ساده نیست و می‌بایست درخواست استعفا در شورای مرکزی حزب مطرح شده و مورد قبول قرار گیرد. وی نامه‌ای برای استعفا به شورای مرکزی ارسال کرده که هنوز مشخص نیست نتیجه‌اش چه خواهد شد.

  • گفتنی است حسین مرعشی ساعتی پس از انتشار خبر استعفایش از حزب کارگزاران توسط خبرگزاری وابسته به دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران این خبر را تکذیب کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر