کد خبر: 117677
A

زهرا نژاد بهرام: اصلاحات باید در کادرسازی پیشگام شود

هر چقدر نیروهای جوان و نسل‌های بعدی و جدیدتر در ظرفیت‌های سیاسی کشور مشارکت داشته باشند میزان پویایی و نوآوری آنها بیشتر و جامعه در چنین شرایطی دچار نوعی تحول خواهد شد و احتمال بروز کرختی در جریان‌های سیاسی کاهش خواهد یافت، این در تمام تشکل‌های سیاسی کشور قابل مشاهده است و اختصاص به یک گروه خاص ندارد.

زهرا نژاد بهرام: اصلاحات باید در کادرسازی پیشگام شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «زهرا نژادبهرام»، چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با الزامات اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ و حضوری موثرتر در عرصه سیاسی کشور گفت: همه احزاب سیاسی و تشکل‌های سیاسی نیازمند کادرسازی هستند. نیروهای جوان با انگیزه و علاقمند می‌توانند ظرفیت‌های جدیدی را به همه گروه‌های سیاسی تزریق کنند فرقی نمی‌کند که در اصلاح‌طلبان باشد و یا در اصولگرایان، متاسفانه ما در گروه‌های سیاسی  از نظر جهت‌گیری، خیلی توجهی به این مسئله نداریم و این موضوعی است که برای آینده کشور نگران کننده است به این دلیل که نسل‌های بعدی نیاز به تجربه کردن و نیاز به مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها دارند.

او افزود: هر چقدر نیروهای جوان و نسل‌های بعدی و جدیدتر در ظرفیت‌های سیاسی کشور مشارکت داشته باشند میزان پویایی و نوآوری آنها بیشتر و جامعه در چنین شرایطی دچار نوعی تحول خواهد شد و احتمال بروز کرختی در جریان‌های سیاسی کاهش خواهد یافت، این در تمام تشکل‌های سیاسی کشور قابل مشاهده است و اختصاص به یک گروه خاص ندارد.

نژادبهرام تاکید کرد: از آنجایی که رویکرد اصلاح‌طلبان رو به پیش است و جهت‌گیری آنها بهبود شرایط است، تماما تلاش می‌کنند که مشکلات کشور را حل کنند یا بکاهند چه در مسائل سیاسی کشور و چه در مسائل سازمانی و چه در مسائل گروه‌های سیاسی متعلق به خودشان، فرقی برای آنها نمی‌کند به‌طور کلی رویکرد اصلاح‌گرایانه است.

این چهره سیاسی ادامه داد: ظرفیت اصلاح‌طلبی در جلب مشارکت بیشتر است و من فکر می‌کنم که اگر اصلاح‌طلبان در این عرصه سازماندهی مجددی کنند و بتوانند با جلب نیروها و واگذاری بخشی مسئولیت‌ها به جوانان و به‌خصوص نسل‌های بعد از انقلاب ظرفیت بیشتری را ایجاد کنند، فرصت‌های توسعه سیاسی کشور بهبود پیدا می‌کند.

او در پایان گفت: در انتخابات پیش رو من مطمئن هستم که احزاب سیاسی به  موضوع جوانان و جوان سازی سیاست بیشتر از قبل توجه می کنند چون این یک نقد است. من فکر می کنم اگر سازماندهی مجدد صورت بگیرد و بازیابی مجدد نیروها در احزاب دنبال شود، در نتیجه انتخابات 1402 انتخابات هوشمندانه و پرشوری خواهد بود، ۱۴۰۲ سال حضور جوانان در سیاست است

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر