کد خبر: 117691
A

جوان ۳۴ ساله به خاطر سهم الارث مادر ۷۲ ساله و دو برادرش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در استان همدان گفت: اختلاف خانوادگی بر سر ارثیه منجر به بروز درگیری و قتل سه عضو یک خانواده با استفاده از سلاح گرم شد.

جوان  ۳۴ ساله به خاطر سهم الارث مادر ۷۲ ساله و دو برادرش را به قتل رساند

به گزارش دیده بان ایران؛ فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در استان همدان گفت: اختلاف خانوادگی بر سر ارثیه منجر به بروز درگیری و قتل سه عضو یک خانواده با استفاده از سلاح گرم شد.

سرهنگ «محمدباقر سلگی» افزود: متهم که جوانی ۳۴ ساله است، پس از ارتکاب قتل خود را به پلیس شهرستان معرفی کرد.

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه درگیری خانوادگی منجر به وقوع سه قتل در یکی از روستا‌های شهرستان ملایر شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، اعضای یک خانواده که بر سر ارثیه و مسایل مالی دچار اختلاف بودند، در روز حادثه برای پایان دادن مشاجره گرد هم جمع می‌شوند که این اقدام منجر به بروز درگیری و استفاده یک عضو خانواده از سلاح گرم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نامبرده در این حادثه هولناک ۲ برادر و مادر خود را به قتل می‌رساند، گفت: فرد متهم (جوان ۳۴ ساله) دراین حادثه با استفاده از سلاح شکاری فاقد مجوز و با شلیک سه گلوله مادر ۷۲ ساله و برادران ۴۹ و ۵۱ ساله خود را به قتل رسانده است.

سرهنگ سلگی افزود: قاتل در اعترافات خود تاکید کرد که از ترس اقدام به موقع نیرو‌های آگاهی و دستگیری وی در کوتاهترین زمان ممکن، خود را به پلیس معرفی کرده است./ صداوسیما

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر