کد خبر: 117777
A

جورج کلونی و برد پیت با کمک کمپانی اپل فیلم می سازند

اپل موفق شد تا حقوق فیلمی که قرار است با بازی جورج کلونی و برد پیت ساخته شود را به دست آورد.

 جورج کلونی و برد پیت با کمک کمپانی اپل فیلم می سازند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از ورایتی، اپل استودیو امتیاز فیلمی که با بازی برد پیت و جورج کلونی ساخته می‌شود را به دست آورد. این فیلم را جان واتس سازنده «مرد عنکبوتی» کارگردانی می‌کند.

به دست آوردن امتیاز این فیلم سوژه یکی از مهم‌ترین جدال‌های کمپانی‌های بزرگ در هفته‌های اخیر بود.

واتس کارگردان «اسپایدر من: بازگشت به خانه» فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند و همراه کمپانی «اسموک‌هاوس پیکچرز» کلونی و «پلن بی» برد پیت آن را تولید می‌کند.

لاینزگیت، نتفلیکس، یونیورسال، آمازون، آناپورنا پیکچرز و وارنر برادرز همه در تلاش بودند تا بتوانند حقوق فیلمی که دو بازیگر محبوب در آن در کنار هم ظاهر می‌شوند را به دست آورند.

گرچه بیشتر اطلاعات مربوط به این پروژه پنهان نگاه داشته شده اما گفته می‌شود فیلم درباره دو دلال است که در یک پروژه با هم رقابت می‌کنند.

این فیلم جدیدترین پروژه پرسروصدایی است که اپل امتیاز آن را به دست آورده است. «آزادی» به کارگردانی آنتوان فوکوآ با بازی ویل اسمت و وسترن «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو از دیگر پروژه‌های مهم اپل است.

پیت و کلونی بعد از کمدی «بعد از خواندن بسوازن» برادران کوئن در سال ۲۰۰۸ دیگر در کنار هم بازی نکرده بودند. جدیدترین پروژه کلونی کارگردانی فیلم «بار ظریف» با بازی بن افلک است که از ۱۷ دسامبر راهی سینماها می‌شود.

واتس هم به تازگی سه فیلم از فیلم‌های مرد عنکبوتی را کارگردانی کرده است که جدیدترین آنها یعنی «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» زمستان امسال راهی سینماها می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر