کد خبر: 117935
A

آیفون ۱۴ با حافظه ذخیره سازی حداکثر ۲ ترابایت عرضه می‌شود

حدود یک سال با عرضه سری آیفون ۱۴ فاصله داریم، اما شایعات در مورد آیفون‌های نسل بعدی در اینترنت شروع شده است و آخرین مورد ادعا می‌کند که اپل حداکثر فضای ذخیره سازی را در آیفون‌های سال آینده دو برابر می‌کند

آیفون ۱۴ با حافظه ذخیره سازی حداکثر ۲ ترابایت عرضه می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حدود یک سال با عرضه سری آیفون ۱۴ فاصله داریم، اما شایعات در مورد آیفون‌های نسل بعدی در اینترنت شروع شده است و آخرین مورد ادعا می‌کند که اپل حداکثر فضای ذخیره سازی را در آیفون‌های سال آینده دو برابر می‌کند.

اپل امسال حداکثر حافظه ذخیره سازی را در آیفون ۱۳ دو برابر کرد و مدل‌های پرو و پرو مکس  با ظرفیت ۱ ترابایتی عرضه شدند و اگر اظهارات منبع اگاه دقیق باشد، شاهد عرضه آیفون ۱۴ با ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی QLC خواهیم بود.

این منبع آگاه، به صراحت به هیچ مدلی اشاره نکرده است، اما اگر اپل واقعاً قصد دارد فضای ذخیره سازی ۲ ترابایتی ارائه دهد، احتمالاً آن را در نسخه‌های پرو  و پرو مکس  خواهیم دید  و انتظار می‌رود ظرفیت بقیه نیز  از ۵۱۲ گیگابایت به ۱ ترابایت افزایش یابد.

ما نمی‌دانیم چرا اپل تصمیم گرفت حداکثر میزان ذخیره سازی را در آیفون‌های سال آینده افزایش دهد، اما حدس می‌زنیم ویژگی‌های جدید دوربین یکی از دلایل افزایش ظرفیت ذخیره سازی است. پس از همه، برای ضبط فیلم‌های ProRes با وضوح ۴K و ۳۰ فریم بر ثانیه، حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه در مدل‌های Pro و Pro Max امسال نیاز دارید. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی محدود به فیلم‌های ۱۰۸۰p ۳۰ FPS ProRes است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر