کد خبر: 117944
A

خسارت به منازل مسکونی در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در کوهرنگ

فرماندار شهرستان کوهرنگ از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است، اما به منازل روستایی و شهری خسارت وارد شده که تیم‌های ارزیاب جهت بررسی وضعیت به منطقه اعزام شده‌اند

خسارت به منازل مسکونی در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در کوهرنگ

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فرماندار شهرستان کوهرنگ از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است، اما به منازل روستایی و شهری خسارت وارد شده که تیم‌های ارزیاب جهت بررسی وضعیت به منطقه اعزام شده‌اند.

مرتضی زمانپور از وقوع زمین لزره‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتری در شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: این زمین لرزه در تمامی نقاط شهرستان حس شده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ افزود: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است، اما به منازل روستایی و شهری خسارت وارد شده که تیم‌های ارزیاب جهت بررسی وضعیت به منطقه اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تیم‌های امدادی هلال‌احمر در منطقه حضور دارند و تمامی دستگاه‌های امدادی و اجرایی در شهرستان کوهرنگ به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، بیش‌ترین خسارات در مناطق مسکونی تاکنون در بخش بازفت گزارش شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر