کد خبر: 117964
A

حسن بیادی: کارها در کشور به دست باندهای متصل به قدرت و ثروت اداره می شود

حسن بیادی چهره سیاسی اصولگرا گفت که همه روسا، مدیران و مسئولین کشور ما افتخار می‌کنند به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارند درحالیکه اکثر آنها با کمک همین گروه‌ها بالا آمده‌اند اما ادعای مستقل بودن دارند درحالیکه مستقل نیستند. با توجه به عملکرد دولت‌ها و مجموعه مدیریتی کشور، عدم هماهنگی موجب شد هر دو طیف صدمه بخورند و کار به دست باندهای متصل به قدرت و ثروت اداره شود و احزاب هم تضعیف شوند البته نمی‌توان فقط دولت ها را مقصر دانست، کل مدیریت اجرایی کشور در بدست آوردن رضایت‌مندی مردم کوتاهی کردند و عذرخواهی نشد.

حسن بیادی: کارها در کشور به دست باندهای متصل به قدرت و ثروت اداره می شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «حسن بیادی»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگویی از شیوخ مدیریت در کشور انتقاد کرده است،

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در رابطه با نقش دولت در عملکرد سیاسی احزاب و قوت بخشیدن به آنها به برنا گفت: با توجه به عملکرد دولت‌ها و مجموعه مدیریتی کشور، عدم هماهنگی موجب شد هر دو طیف صدمه بخورند و کار به دست باندهای متصل به قدرت و ثروت اداره شود و احزاب هم تضعیف شوند البته نمی‌توان فقط دولت ها را مقصر دانست، کل مدیریت اجرایی کشور در بدست آوردن رضایت‌مندی مردم کوتاهی کردند و عذرخواهی نشد. مردم را ناراضی و عصبانی کردند و توقع مردم نسبت به کم شدن مشکلات کشور پائین آمد، به‌رغم همه این مسائل من فکر می‌کنم دولت آقای رئیسی می‌تواند این نقیصه را حل کند و جریان جدیدی برای خدمتگذاری و خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

او تاکید کرد: موضوع احزاب به قانون اساسی برمی گردد؛ احزاب ما جایگاهی ندارند چون ساختار ما متناسب با احزاب نیست، ساختار اجرایی کشور با قوانین احزاب تناسبی ندارد. امروز جهان سومی‌ترین کشورهای دنیا به سمت پارلمانی شدن می‌روند. من مشکل را بیشتر از ساختار می‌دانم در این شرایط احزاب نمی‌توانند کاری انجام دهند قانونی که به احزاب قدرت بدهد، وجود ندارد. همه روسا، مدیران و مسئولین کشور ما افتخار می‌کنند به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارند درحالیکه اکثر آنها با کمک همین گروه‌ها بالا آمده‌اند اما ادعای مستقل بودن دارند درحالیکه مستقل نیستند. از منابع حزب استفاده ولی از حزب فرار می‌کنند.

بیادی با اشاره به سهم‌خواهی طیف‌هایی از اصولگرایان و احزاب از رئیس جمهور، گفت: آقای رئیسی از ابتدا گفتند سهمی کار نمی‌کنند و شایسته سالاری کار می‌کنند. البته هر کسی که رئیس جمهور می‌شود تیمی دارد و این مسئله ممدوح است، برهمین اساس هم همکاری مجلس حداقل در این دور خوب است ولی شاید در دور بعدی با تغییر نیروها رفتار مجلس هم تغییر کند.

او در پایان گفت: این روال در کشور ما است که هر کسی بر سر کار بیاید با بَه بَه می‌آید و وقتی می رود با اَه اَه می‌رود. این مساله به واقعیت تبدیل شده و همه روسای جمهور و روسای مجالس ما به آن گرفتار شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر