کد خبر: 118020
A

معرفی محصولات تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده

؛ شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده نیز یکی از شرکت‌های پتروشیمی به حساب می‌آیند. از این رو همیشه به دنبال تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده بوده اند. ما این تامین کننده برتر را شناسایی کرده ایم!

معرفی محصولات تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شرکت‌های تولید کننده مواد شوینده نیز یکی از شرکت‌های پتروشیمی به حساب می‌آیند. از این رو همیشه به دنبال تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده بوده اند. ما این تامین کننده برتر را شناسایی کرده ایم!

مواد اولیه مواد شوینده از دسته مواد شیمیایی صنعتی به حساب می‌آیند. از این رو نکات بسیاری است که هنگام استفاده از آن‌ها و خریدشان باید در نظر داشته باشید. در این مقاله به برسی همین نکات ضروری پرداخته ایم.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌های ارائه دهنده انواع مواد اولیه شیمیایی به تولید کنندگان می‌باشد. این شرکت سال هاست که در این حوزه فعالیت می‌کند. همچنین به کمک دوستان خارجی خود، بهترین وارد کننده مواد این مواد نیز شناخته شده است.

این شرکت به موارد بسیاری مشهور شده است. یکی از آن‌ها ارائه خدمات پس از فروش از جمله مشاوره‌های استفاده برای شما عزیزان می‌باشد. همچنین اطلاعاتی که این شرکت ارائه می‌کند را نمی‌توان از شرکت‌های دیگر درخواست کرد.

تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده از عملکرد آن‌ها می‌گوید!

به طور کلی عملکرد مواد شوینده وابسته به نوع ساختار مولکولی این مواد می‌باشد. اما می‌توان گفت اکثر آن‌ها دارای دو سر آب دوست و آب گریز هستند. سر آب گریز به سر چربی دوست نیز مشهور است.

قسمت آب دوست قسمتی است که می‌تواند در آب حل شود. این قسمت به کمک حلال‌هایی که غیر آبی می‌باشند؛ قابل دفع است. بخش آب دوست را می‌توان در انتهای انواع مواد شوینده همچون گروه سولفات و دیگر گروه‌های قطبی مشاهده کرد.

قسمت آب گریز یا چربی دوست دارای یک هیدروکربن است که زنجیره‌‌ای طولانی دارد. این بخش خواصیت دفع آب دارد. از این رو به طور کلی این محصولات در میان ذرات آب و چربی قرار می‌گیرد.

یک تامین کننده مواد اولیه شوینده می‌داند که قسمت آب گریز این محصول می‌تواند مواد چرک و کثیفی‌ها را از سطح جدا کند. سپس آن را به قسمت آب دوست ارسال کند.

دراین صورت است که می‌توان گفت یک محصول شوینده کار خود را به درستی صورت داده است. درک این مواد می‌تواند بسیاری از رفتارهای محصولات شوینده را برایمان روشن کند.

برای مثال تا به حال فکر کرده‌‌اید که چرا برای لکه‌های سخت توصیه می‌شود آن‌ها را چند ساعتی در آب بخیسانید؟ یا چرا مواد شوینده می‌توانند چروک لباس‌های شما را باز کند؟

با این حال مواد شوینده مختلف کاربردهای مختلفی دارند. همچنین تاثیر متفاوتی روی محصول ما می‌گذارند. البته این تنها در صورتی است که نمونه‌های با کیفیت این محصولات را تهیه کرده باشید.

معرفی محصولات تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده

کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید یا به اختصار لورامید محصولی است که به منظور تثبیت کنندگی کف نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ماده همچنین می‌تواند به عنوان امولسیفایر یا افزایش دهنده ویسکوزیته مواد شوینده عمل کند.

این ماده با انواع سورفکتانت‌های آنیونی، کاتیونی و آمفوتیک سازگار است. از جمله مزایای دیگر استفاده از این محصول می‌توان به افزایش کف محصول نهایی و کاهش حساسیت‌های پوستی ناشی از استفاده از مواد اولیه دیگر اشاره کرد.

کوکو آمید پروپیل بتائین یکی دیگر از مواد اولیه شوینده‌‌ای است که توسط پیشگامان شیمی به شما عزیزان ارائه می‌شود. خرید بتائین را می‌تواند در محصولات مختلف شوینده به کار گرفت.

از جمله محصولاتی که می‌توانند این محصول را در خود داشته باشند می‌توان به انواع نرم کننده‌ها، شامپوها، مایع‌های ظرفشویی و دستشویی، حالت دهنده‌ها و ژل موها اشاره کرد.

دی سدیم لوریل اتر سولفوسوکسینات یکی دیگر از محصولات پیشگامان شیمی به عنوان تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده است که به شما عزیزان ارائه می‌شود. این محصول می‌تواند برای انواع شامپوها و محصولات شوینده مناسب کودکان استفاده شود.

به یاد داشته باشید این محصول دارای حساسیت زایی بسیار کمی می‌باشد. همچنین با انواع شوینده‌های آنیونی، نانیونی و آمفوتری سازگاری کامل دارد. این ماده می‌تواند لطافت را افزایش دهد.

آنچه تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده می‌تواند به شما ارائه می­کند!

تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات یکی دیگر از این محصولات است که باعث ملایمت در پوست و مو می‌شود. این محصول به صورت یک مایع روان و ویسکوز ارائه می‌شود.

درست است که این ماده را می‌توان در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز به عنوان شوینده استفاده کرد. اما به یاد داشته باشید که نباید بیشتر از حد مجاز ۱۰. ۵ درصد استفاده کرد.

اتیلن گلیکول دی استئارات ماده‌‌ای سفید رنگ است که بوی ملایمی به محصولات آرایشی و بهداشتی شما می‌دهد. این ماده همچنین چربی محصولات شوینده نهایی را افزایش می‌دهد.

هر تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده جهت خرید مواد اولیه آرایشی بهداشتی به شما توصیه می‌کند از این محصول در انواع لوسیون‌های بدن، انواع شامپوها و صابون‌های بدن و ژل دوش حمام استفاده کنید.

پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که یک تامین کننده برتر از داخل و خارج از کشور است. چرا که می‌تواند محصولات با کیفیت را شناسایی کرده و با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه کند.

این شرکت با تجربه، از جمله شرکت‌های تامین کننده برتر مواد اولیه شوینده در کشور می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید برای سفارش محصولات این شرکت با شماره تماس‌های ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ و 03131322344 تماس حاصل نمایید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر