کد خبر: 118082
A

پوتین ۶۹ ساله شد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هفتم اکتبر برابر با پانزدهم مهرماه ۶۹ساله شد.

پوتین ۶۹ ساله شد

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین در هفتم اکتبر سال ۱۹۵۲ میلادی در لنینگراد روسیه متولد شد. در مورد برنامه‌های رئیس‌جمهور روسیه، دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت که رئیس‌جمهور پوتین روز تولد خود را در محل کار سپری می‌کند و عصر آن را در کنار خانواده و دوستان جشن می‌گیرد. وی گفت: هیچ کس شک ندارد که حداقل در شب او (پوتین) به نحوی با خانواده و دوستان خود جشن خواهد گرفت.

سال گذشته رئیس‌جمهور پوتین گفت که نوه هایش در روز تولد او نقاشی ها، کارهای دستی و تبریک های ساده خود را هدیه دادند. وی خاطرنشان کرد که اول از همه انتظار تبریک از سوی عزیزان: فرزندان، نوه ها و دوستان را داشت. پوتین گفت که حتی اگر مردم در روز تولدش در کنار او نباشند، مطمئناً به وی تلفن کرده یا به شکل دیگری به وی شادباش خواهند گفت.

در سال ۲۰۱۹ نیز پوتین روز تولد خود را با خانواده و دوستان گذراند و در سال ۲۰۱۸ سیلویو برلوسکونی، نخست‌وزیر سابق ایتالیا در روز تولد رئیس‌جمهور روسیه شرکت کرد. وی در شصت و پنجمین سالروز تولد پوتین پرده‌ای با تصویر مشترک آنها به وی هدیه کرد که در پس زمینه آن نقاط دیدنی ایتالیا و روسیه قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر