کد خبر: 118173
A

جوکار: دولت روند انتخاب استانداران را تسریع کند

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید روند انتخاب استانداران تسریع کند و استانداران جدید بر اساس مشی دولت جدید حرکت کنند.

جوکار: دولت روند انتخاب استانداران را تسریع کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد صالح جوکار درباره رویکرد های استانداران دولت سیزدهم برای رفع موانع توسعه استان ها گفت: در روند انتخاب استانداران باید تسریع شود و استانداران جدید بر اساس مشی دولت جدید حرکت کنند که این موضوع امری مهم است.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک ادامه داد: استانداران معرفی شده نمایندگان دولت در استان ها هستند و مدیر کلان در ایجاد پیشران های مختلف برای توسعه استان ها محسوب می شوند.

وی افزود: کاری که امروز یک استاندار در انجام دادن است تکه ای از بدنه کشورماست و اگر این تکه ها به خوبی عمل کنند در مجموعه کشورمان خوب عمل کرده است لذا آنچه مهم بوده استانداران با روحیه مردمی و جهادی و با کارآمدی بالا در میان مردم بتوانند اموراتی که دولت به آن ها محول می کند به خوبی جلو ببرند.

جوکار تصریح کرد: هرچه استانداران فعالیت بیشتر داشته باشند کار دولت کمتر خواهد بود؛ استانداران با تلفیقی از انرژی و تجربه اقدام باید به برنامه ریزی برای رفع مشکلات استان ها کنند.

وی یاد آور شد: این برنامه ریزی باید منجر به توسعه سیاسی،فرهنگی و اجتماعی استان ها شود تا شاهد بهره وری حداکثری از ظرفیت های استان باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر